Vs: Kuva konsertista (+ bonukset) PMMP kuvassa kyllä. Eipä heille ole tainnut mitään sellaista tapahtua miksi eivät hyväkuntoisia olisi, jotkut jaksaa pomppia vaikka vauvoja on pukattu ja kolmekymppiä on mennyt rikki (en ole varma, mutta luulen että Miralla on, Paula taitaa olla mua nuorempi eli alle kolmekymppinen).
Vs: Kuva konsertista (+ bonukset) Kivan realistista ja aiheen kannalta sopivan selkeätä kuvatuotantoa. Kaiken näkee hyvin selkeästi, aihetta kunnioittavasti... Ja: Valokuvataidetta sekä sen perinteitä liiallisesti omalla "näkemyksellisyydellä" vaurioittamatta. Tittelihuumorista pistekoriin roiskuu hieman lisää kannustussymboleja. Oikein kivaa ! Keep On Rockin' - Erska edit: kävin lisäämässä yhden teen.
Vs: Kuva konsertista (+ bonukset) Koska ilmestyy kb:n enzyklopedia rokista kuvina? Mulle sit nopeesti yks!!
Vs: Kuva konsertista Hirveetä suttua, eikö ? Hyvä se on, kuten sun muutkin bändikuvat. Tylsää aina olla kehumassa vaan .
Vs: Kuva konsertista (+ bonukset) Joku kirja tulee hyvällä tuurilla jossain vaiheessa... Tässä sitä odotellessa lisää matalakulttuuria. Bändi on Mokoma, kuvassa pääosassa tosin hra. Hyyrynen.