Vs: Kuva, josta muna on jo haihtunut? No jaa ... emmenis ihan ehken noinkaan sanomaan ... Täältä on lähtenyt jo montakin sonnia... osa tullut (kuohittuna?) verta valuen takaisinkin. Kyllä on pientä espanjalaispojujen julmuudet suomalaisen kamerakerhon rinnalla. Lujaa lyödään eikä maassamakaavaakaan rauhaan jätetä. Kyllä perkele näin on - Erska, Laupias Helsinkiläinen
Vs: Kuva, josta muna on jo haihtunut? Hetkonen, tässähän mennään kommenteissa jo toisella sivulla... Elikkä jo toisen kakkukahveen juhlinta saman päivän sisällä (en mää tästäkään ennätyksestä kyllä ihan satavarma oo, mutta...) Eero Oon määki monta kertaa purru huuleeni, haukannu palan kielestäni ja sulkenut tietokoneen hetkeksi. Vähän aikaa kun puuhastelee jotain muuta, niin sieltä se vaan kääntyy voitoksi... Paljonkin niitä samoja juttuja, mitä omassa säikeessäsi peräänkuulutat. T:Jussi
Vs: Kuva, josta muna on jo haihtunut? Sinä olet -koska tahansa ja vain myös- tervetullut kyläilemään minun vaatimattomassa, matalassa "säikeessäni", Sinä Hyvääkin Hyvempi Mies ! Oikein Erikoisen Ystävällisesti - Eero (Ihan hyvä tilannekuva (Toihan on vasta niitä jannuja jotka härnäävät ja uuvuttavat sonnia noilla värikkäillä tseboillaan - eivätkä anna armoniskua?), eläimiin kohdistuva väkivalta vain on minulle jo ajatuksena niin tuskallinen etten voi katsoa... HEIKKO MIKÄ HEIKKO ! Koko elämäni on ollut näin. Pahoittelen tilannetta.) heippistähei
Vs: Kuva, josta muna on jo haihtunut? No eikä nyt sentään, tai ainakin olisi soveliasta antaa muutama peruste? Kuva on ei-huonohko mm. seuraavista syistä: - aihevalinta (eettismoraalisuuspiste) - harvemmin tällä foorumilla nähty aihe (eksoottisuuslisä) - ratkaiseva hetki (hcb-bonus) - sävymaailma ja rae (filmitasoitus) - silpovuudestaan huolimatta tai sen ansiosta mainio rajaus (ei-kameraseuramaisuusoptiolisä) - sommitelmallisesti sovelias - toiminta selkeästi etualalla, taustan yleisö siististi taustalla (kameraseuramaisuuskannustinpalkkio)