Vs: Kuva, josta muna on jo haihtunut? Inhoan ja halveksun sonninkidutusriittejä. Kaikkine munien vemplaamisine päivineen. Jyrkästi. - E
Vs: Kuva, josta muna on jo haihtunut? On mahdottoman vaikeeta kirjoittaa siten, jotta kukaan ei ottais nokkiinsa. Jos silla tavalla pystyy kirjoittamaan, harmaaksi menee... Ystävällisin terveisin Jussi
Vs: Kuva, josta muna on jo haihtunut? Otit omista höpinöistäs nokkaasi ? Harmi. Ei pitäis kirjoittaa, jos ei kestä.
Vs: Kuva, josta muna on jo haihtunut? Ihan mukavasti tullee keskustelua ja mielipiettä. Sopis tänne perälle kyllä näkökulmia enempiki... Jos ottaa päällensä oikeen positiivisen asenteen, sellaisen oikeen superpositiivisen asenteen, tuollainen härkätaistelutouhukin saattais mennä vaikkapa tehokanaloiden siivellä. Mahottoman raakaahan se on, vanhaa perinnettä jossa koulutetaan julmuuteen. Espanjan kirjeenvaihtajamme saattais kyllä tietää tarkemmin asiasta, jäähään kuulolle. Se on kuitenkin niin pienimuotoista, ja suosio taitaa vähentyä klopaalisuuen kasvaessa? Että em mää lähtis sylkemmään silmille tuollaisesta innostunutta. No, pikkasen saattaisin yrittää kysellä muutaman vaikeen kysymyksen, ihan vaan istuttaisin itumaan... Kun joku muukin myöhemmin kohteliaasti kyselisi samoja kysymyksiä, saattais tuo itu lähteä kasvaan. Piissiä ja lovea T:Jussi
Vs: Kuva, josta muna on jo haihtunut? Jatketaas vielä retorisella yleisökysymyksellä. Jos toi areena sijoitettais vaikkapa työympäristöön, mikä rooli noista sopisi parhaiten? Mikä olisit? Siis joku henkilö yleisöstä, sponsori, valmentaja, jompikumpi matadooreista, harjoittelija, härkä? Vaihteleeko rooli viikon mittaan tai fiiliksen mukaan? Onko firmassanne härkää ollenkaan? Jos ei, meniskö kilpaileva firma härästä?
Vs: Kuva, josta muna on jo haihtunut? Kato, siehän piristyit. Tuolla omassa juonteessasi niin otit maailman murheet niskaasi. Jokkainenhan sitä joutuu vähä sieluansa kovettaan, ku porstuasta kylille lähtee. Ollappa vielä jossain semmonen kylä, jossa ihan avvoimesti sais kulukea ja ilman että riistaksi joutumisen pelekoa ois ain. Kato kato, kaupunkilaisen piti kattoa wikistä. Ilmankos se Gösta ei koskaan laulanukkaan työpaikan härästä. Hyvä huomio, sonnia lukuunottamatta tuolla hevosella taitaa olla se vaarallisin duuni? Joka tapauksessa, vaikea sanoa, kuka noista on paholainen. Vitivalkosta sielua on vaikee löytää.
Vs: Kuva, josta muna on jo haihtunut? Tuossa touhussa on jotakin vastenmielisen kiehtovaa. Joskus Espanjassa matkustellessani olen ajatellut mennä katselemaan, vaikka tiedänkin etukäteen, että en pysty katsomossa istumaan kovin pitkään. Hemingway kirjoitti härkätaisteluista siihen malliin, että ehkä mielenkiinto tuli sitä kautta -mene ja tiedä. Kuva on huonohko.
Vs: Kuva, josta muna on jo haihtunut? Tai Lorca: "Kun kello löi viisi." niin että mielenkiinto kyseista perinnettä kohtaan meni samantien...
Vs: Kuva, josta muna on jo haihtunut? Juu, perinteissä on puolensa, ja perinteille löytyy monia näkökulmia. Kyl mää oon aina valmis ottaan myös lisää mielipiteitä vastaan. Ja jos kummalliselta näyttävän pitkän perinteen osaa hyvin perustella, plus- ja miinuspuolet joutuu aina tilanteen mukaan puntariin. Löytyyhän meiltäkin piilotetut julmuutemme... vaikkapa teollisuustuotannon piiristä. Mää oon nyt pyöriny tällä saitilla juhaa:n kanssa kohta neljä vuotta. Sitä ennen valokuva.net:issä varmaan vuoden verran? Vaiko pari vuotta? Tuosta kaiman kommentista pitää kiittää ihan erikseen. Ensimmäistä kommenttia pitää aina juhlistaa vaikkapa täytekakulla. Kaksoisveli Quiquern on kommentoinut monituisen monta kertaa, ja vaikka monista asioista me ollaan eri mieltä, voi kuinka mie muistan häntä lämmöllä. Ja mikä tärkeintä, rehellinen palaute aina piristää. Ihan samoilla linjoilla oon ittekin, negan valotus taitaa olla pielessä, kun yksityskohdat on noin kärsineet. Lisäksi valo näyttää kohtalaisen latteelta. Silloiseen harrastusvaiheeseen verraten tilanne on kuitenkin osunut hyvinkin kohdalleen. Josko näin nostalgisuudessaan oheen myös nippelitietoja: Pentax-me-super, t-max400 ja tais olla soligor-135mm putki katsomossa paikoillaan. Lisää piisiä ja lovea... T:Jussi
Vs: Kuva, josta muna on jo haihtunut? Oletko sä pitänyt 5-6 vuotta kirjaa siitä, kuinka monta kertaa olen kommentoinut sun kuvia? Ja tämäkö oli ensimmäinen? Jos saitilla on muita, jotka ovat samassa murheen alhossa kärsineet vuositolkulla odottaen minun kuvakommenttia niin ilmoittautukaa yksärillä. Jos pistätte linkkejä omiin kuvajuonteisiinne niin oikaisen vääryyden kyllä. Olen imarreltu, kiitoksia.
Vs: Kuva, josta muna on jo haihtunut? Ollos hyvä vaan... Pitkä aika, joten en mää tuosta voi mennä ihan täysin takuuseen. Mutta kuten sanottua, semmosta mukavan positiivista painia. T:Jussi
Vs: Kuva, josta muna on jo haihtunut? Pahoitteluni,että näin pitkään meni. Kyseessä on kyllä ihan puhdas sattuma. Minulla ei ole minkäänlaista mustaa listaa, joka olisi ajatuksenakin naiivi -toki. Vielä ei ole tullut yhtään yhteydenottoa vastaavista tapauksista, joten toivottavasti jäät ainoaksi. Tarjoan kahvit, jos osumme jossakin kasvotusten. Pahoitteluni vielä kerran.
Vs: Kuva, josta muna on jo haihtunut? Ok, kiitokset kahveista. Mutta mitä mää tällä enempi ajoin takaa. Meillä on ollu tällainen yhteisö jo monta vuotta. Niitä omia kuvia laitetaan mieluusti näytille, mutta toisten kuvia selvästi vain vilkaistaan. Mää vähä eppäilen, jotta vieläkin ois kahden käden sormissa ne persoonat, jotka malttavat kattella toisten kuvia pitempään. Herkemmille sieluille, ei täällä oikeesti oo tuollaista härkää tai matadooreja, ihan turhaa ujostelua... T:Jussi