No niin, pikatoimituksena, kaiken jauhamisen sijasta. kuva jossa on jotakin aistitavissa, tai sitten ei... Hommage to Robert Mapplethorpe ja Ralph Gibson. Peitä jompikumpi puoli niin tulee toinen, jos katsot kuvaa miten se on, niin... Niin...( kutsukaa ambulanssi)
Vs: kuva jossa on sekä Jukkaa että Munaa . Ei Taivahan Taatto sentään. huuHHUUH kovaa on peli, etelä-pohjolassakin. Onhan tossa "sisältöä" ja joissakin voi herättää niitä kuuluisia "ajatuksiakin". Itselleni hieman pikkutuhmisfiilis; Jos härskeilee, on se tehtävä oikein TOSI survaisemalla. Ei aivan "kiva" - Erska
Vs: kuva jossa on sekä Jukkaa että Munaa . ja tuliko taputuksia ??? Kyl tän vois tehdä hieman raffinoidummin uudelleen tonne retrospektiiviin, niin että jostakin muustakin sais selvää kun tosta molosta ja sulasta, nää kummatkin tekijöittensä kuuluisimpia kuvia, eli pelkkää varkautta kaikki tyyni...
Vs: kuva jossa on sekä Jukkaa että Munaa . No Gibsonia ei minulle kuvasta vielä löytynyt, on varmastikin näyttö säädetty liian tummalle.
Vs: kuva jossa on sekä Jukkaa että Munaa . no on se aika tummalla ellei toi perskarvoja kutitteleva sulka näy..
Vs: kuva jossa on sekä Jukkaa että Munaa . meni Mapplethorpen piikkiin sulkakin minulla. Sulka siis näkyy, karvat taas ei.
Vs: kuva jossa on sekä Jukkaa että Munaa . Aika hauska. Kyllä se Gibsonin sulka ensin ainakin minulle näkyi, sitten vasta M:n musta molo. Tuon perkeleen Gibsonin haluan kyllä unohtaa. Se kerran, kun Arlesissa kävin ja menin vielä herran kirjanjulkaisutilaisuuteen, jossa oli sali täynnä. En ottanut sisään mennessä tulkkauskulokkeita ja alkoi jäbä mongertaa ranskankieltä. Arvatkaa, löytyikö enää niitä vapaita kuulokkeita? Poistuin kaljalle. Niin, kaljalle, en viinille. Fukjuu Kipson. Tai fukjuu Kapa, kun ei osaa kulttuurikieltä. Vaan miksi minun pitää kaikkea osata? kapa
Vs: kuva jossa on sekä Jukkaa että Munaa . Ei Gibsonin sulka ollut noin valkoinen... Muitta hauska visuaalisten viitteiden yhdistelmä tosiaan. Ja munaa... sitähän on.
Vs: kuva jossa on sekä Jukkaa että Munaa . Nythän on siis niin, että yksi asia, jossa ei ole koskaan munaa, on toisten kopiointi. Toinen asia, missä ei ole munaa, on se tapa, jolla markkinoit tätä kuvaa toisen kuvan yhteydessä. Toisen tilan viemisessä ei ole siinäkään munaa.
Vs: kuva jossa on sekä Jukkaa että Munaa . Alku Aluksi oli vain Tyhjyys Muna tuli ja täytti sen Kaikkeus on Munakas - Erska edit: Ihan hauska kuva.
Vs: kuva jossa on sekä Jukkaa että Munaa . OK, käännetäänpäs tämä juonne tutoriaaliksi, kun tuo yksi tuossa niin toivoi (alitajuisesti mutta voimatta muuttaa tapojaan) -kaikki te laukkulaiset jotka olette seurannut valokuvausta, tietenkin tunnistitte lainaukset, kun se oli jo hetsilleen merkitty "Hommage to" alustuksella, mistään (laittomasta) varkaudesta ei ole kyse vaan tietoisesta lainauksesta. taiteessa hyvin yleinen tapa. -koko käsitely on hyvin "kirjallinen" eli EI visuaalinen: otetaan yksi tekijä ja ympätään toiseen. syntynyt kuva on "tylsä" eli kun sen pointti on kerran avautunut, ei se enää kiinnosta. Sen jo totesin laittaessani kuvan näytille ( raffinoidumpi versio jne...) -laitan tänne nyt alkuperäiset lainauksien lähteet, kunhan selaan kirjastoani ja skannaan kuvat. hyödyllistä niille jotka EIVÄT tiedä mistä lainaukset ovat peräisin. En nyt tässä anna pirulle pikkusormea, eli taas alennu erään harhojen oikoiluun, vaan totean että tässä minun aloittamassa ja jatkamassa juonteessa on se yleishyödyllinen sävy että tässä kenties oppii jotakin. tai sitten ei, perässähiihtäjä yleensä riipii rakoille senkin pointin mikä jossakin saattaa olla.mun kohdalla se vois vaikka olla tässä...
Vs: kuva jossa on sekä Jukkaa että Munaa . Tämä lienee se mitä hait, ihan virallisessa galleriassa The Robert Mapplethorpe Foundation - Male Nudes Kuvasihan Robert joskus ihan n.s. miesten hommiakin, vaikka vain vaihteeksi.... http://farm1.static.flickr.com/6/851859 ... 21d596.jpg"]http://farm1.static.flickr.com/6/85185916_4c6d21d596.jpg Eikä dildon koossakaan kannata ryhtyä kilpailemaan alan miesten kanssa.... http://blog.art21.org/wp-content/upload ... eois-2.jpg"]http://blog.art21.org/wp-content/uploads/2008/07/louise-bourgeois-2.jpg
Vs: kuva jossa on sekä Jukkaa että Munaa . Juonteen aloittajan kuvat näyttävät halvoilta jäljitelmiltä. Mikä pointti?
Vs: kuva jossa on sekä Jukkaa että Munaa . tällänen puolikaarelle nypitty pippelikuva on tullut nähtyä myös nimensä vaihtaneelle valokuva artistin taholta
Vs: kuva jossa on sekä Jukkaa että Munaa . Ne näkee jos on nopeita, muut ei lisää jukkapron "taidetta" on tarjolla saitilla www.jukkavatanen.com kommentteja voi tarjota vaikka kohteeseen <EMAIL email="jukka@jukkavatanen.com"]jukka@jukkavatanen.com</EMAIL>