Vs: Kierteitä Malmin lentokentältä - ei kai. On muuten hyvin kaunis rakennus (ja -kokonaisuus) sisältä ja ulkoa. Valitettavan huonossa kunnossa. T. K.
Vs: Kierteitä Ei niin. Kuvan portaat on rakennettu noin 7 vuotta aikaisemmin. Se on kyllä totta, että tuo Malmin lentokenttärakennus on kaunis. Pitäisi varmaan pitkästä aikaa mennä taas ihastelemaan sitä...
Vs: Kierteitä Hykerryttävän kiinnostava kohde. Mut mielestäni et ole hyödynntänyt sitä riittävästi. Kuvien rajaus ja ja varsin siivoaminen tuottaisi miellyttävämpää lopputulosta. Missä, missä...
Vs: Kierteitä Onhan se niin että kierreportaita on kuvattu vallan hirmuisesti. Mutta niin on muitakin asioita. Kuvaparina näistä löytää semmoista lievänlaimeaa perusdualistiikkaa. Mainittu ei ole mikään kuvallinen pahe, pikemminkin jonkinasteinen hyve. Nyt. Minulle, siis. Alemman, mielestäni maskuliinisemman diptyykin osan muodollinen rikkoutuminen on harmi. Kuvaparina, diptyykkinä ja vielä työstettynä voisi lopputulos olla harmoonisen miellyttävä. rauhoittavan esteettinen. Kivat portaat. (Malmin lentsikkakentsu on jepulis - oon asunutkin sen lähellä muutamia vuosia. Ja pikkukoneen kyytiinkin olen sieltä päässyt jo mukulana pari kertaa. Toivon kentän säilyvän - kenttänä. Muistoja ja kaunista funkkista.) - Eero
Vs: Kierteitä Ooh. Rakentavaa kritiikkiä Kiitos kommentoijille, kehuista ja "haukuista". Ei kai tämä mikään salaisuus ole: kys portaissa oli hullut päivät meneillään viimeiset viisi päivää... Kuvat otin muuten Nikon F2:lla, jota lähinnä testasin että toimiiko useamman vuoden kosteantilan säilytyksen jäljiltä. No toimihan se muutamaa hukkaruutua lukuunottamatta..