Kun kuvaatta ulkona esim. vaikkapa hääparia ja käytössänne on jokin studiosalamasetti, niin mistä yleensä vedätte salamoille virran. Aggregaatista, akusta...?
Vs: studiosalamien käyttö ulkona No tuokin on tietysti yksi mahdollisuus, mutta kun mennään johonkin vieraaseen paikkaan tai vaikkapa keskelle metsää niin ei taida enää olla kovin käytännöllistä
Vs: studiosalamien käyttö ulkona En ole mikään asiantuntihja, mutta onko noissa agregaateissa miten tasainen virrantulo? Nuo salamat kun tuppaa olemaan vissiin aika herkkiä vehkeitä välillä. Jos en itse pysty vetämään piuhaa seinästä niin yhdenlainen akku-invertteri mulla on mistä saa virtasta salamiin kyllä... (tehty just sitä käyttötarkoitusta varten) eli tuommoinen: http://www.robgalbraith.com/bins/content_page.asp?cid=7-6468-7843 Reilusti kalliimpiakin versioita on markkinoilla, mutta siihen satunnaiseen käyttöön kun tarvitsen itse niin tuo on piisannut ok.
Vs: studiosalamien käyttö ulkona Tuollanenha olis oikeinkin käytännöllinen. Miten pitkäksi aikaa tuossa riittää potkua yhdellä latauksella? Nuo ulostulon naarasliittimet on vaan aika mielenkiintoisen näköisiä. Mistä tollaseen pistokkeen löytää?
Vs: studiosalamien käyttö ulkona Invertteritekniikkaan perustuvien aggrekaattien pitäisi antaa suhteellisen puhdasta sähköä, ovat vielä kohtuullisen äänettömiä ja jonkunverran perinteisiä pienempiä. Miinuspuolena sitten se tavanomainen - eli hinta.
Vs: studiosalamien käyttö ulkona Sori en ole vähään aikaan ehtinyt katsella mitä täällä on... Pistokkeet on juu vissiin britti tms. mallia, mutta mukana tuli adapterit mihin käy ihan suomalaisetkin töpselit... Muutaman kymmen/sata kertaa kärsii väläyttää, riippuen salaman tehosta, ja ohjausvaloa ei kannata käyttää kuitenkaan saman aikaisesti.