Hullulla tiedemiehellä meni tänään puurot ja vellit ihan sekasin. Nyt varmaan viimisen kerran, toivottavasti. Syötti pirulainen toupinkia koe-eläimilleen. Tilanne ei ole hallinnassa enää millään tasolla. Hallelujaa!!
Tuo etualan poliisiauton katolla oleva hirviö on häiritsevä. Muuten ihan ok toteutus. Itsekkin olen miettinyt että koettaisin rakentaa sotaukoista myös kuvaa mutta tietysti hiukan eri tavalla. Tässä taannoin oli aukeassa varsin pätevä näyttely noista sotaukoista. Viitseliäsyys on vain puuttunut. Kuitenkin henkilökohtaisesti hyvin olet saanut näistä tehtyä hyviä kuvia ja ehkä seuraavaksi jos jatkat tätä niin koetat rakentaa kuvasarjan eli tehdä pieni sarjakuvamainen tai elokuvamainen monen kuvan näyttely. Yksittäisinä kuvinahan näihin helposti puutuu.
Niin on. Sen hullun tiedemiehen toupinkia...... Tää on nyt sit varmaan se mun juttu kuvauksen saralla. Todennäkösesti joku vetää miljoonia tollareita näitä myymällä kun minusta on aika jättänyt.
Loistavaa... ja mikä parasta näissä viruksen tekeleissä on se hyväpuoli että ei ensimmäisellä kerralla välttämättä huomaa kaikkia hahmoja tms. mitä kuvaan on pistetty. Kyl tää on sun tyyli siit ei pääse mihinkää
...tosin taas paikalla on tämä mystinen tuulipukukansan edustaja sauvoineen... liian monta yhteensattumaa.
Sauvakävelijä pistää silmään. Onko se sarjan kaikissa kuvissa samassa paikassa? Ehdotankin että aina ennen uutta asetelmaa putsaat laudan tyhjäksi niin ei pääse samat jutut toistumaan. Mielenkiintoinen idea kyllä kuvata Legomaailmaa.
Kuvia yhdistävä temaattinen linja ja elementti luo niihin metatason yhteyden joka muuttaa taiteeksi kuvasarjan, joka olisi muuten lähinnä kuvasarja erilaisista Lego-leikeistä tai installaatioista - millä on toki monia taiteellisia ulottuvuuksia ilmankin, mutta myös pelkkä leikin dokumentoinnin olemus.
Sauvakävelijä on varsin mystinen veikko. Oikeesti on ihan sattumaa jos se on aina samas kohtaa, en oo ite pistäny merkille ollenkaa. Oon vaan asetellu hahmoja sillee, että kaikki pääsis vähän esille. Uus seikkailu alotetaan aina tyhjiltä levyiltä. Tästä tapahtumasta oli muutama eri versio hahmojen sijainnin suhteen, mut päädyin tähän.
Upea kannanotto presidentinvaaleihin, jossa sauvakävelevä punikki - koppalakkinen tarja halonen - teloitetaan niin Iso-Britannian armeijan kuin ulkoavaruuden liskojen toimesta!