Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Pilalle menneet

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Juke.K, 25 Lokakuu 2013.

1. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63
    Näitä pilalle menneitä Veera-kuvia on sitten aivan mälyttömästi. Prosessin aikana näitä tulee. Joistakin sitten tulee lopullistakin kauraa.

Liitetyt tiedostot:

2. markku55

markku55 Active Member

Vs: Pilalle menneet

Nyt voisit ottaa mukaan hieman harkintaa, ei me haluta valita isosta joukosta epäonnistuneita sinun puolesta.

3. Mirrored

Mirrored Well-Known Member

23 779
    749
    113

Hyvin sanottu.  Oikeastaan paljon rehdimmin kuin 'laukkukulttuuriin kuuluva' vaihtoehtoinen samaa tarkoittava  Ihanko totta / Nero!  Mutta oliko pakko?

4. mvuori

mvuori Well-Known Member

10 669
    132
    63

Valita? Hänhän näytti roskakorin sisällön. Ei sieltä mitään valita.

5. Mirrored

23 779
    749
    113

Kuitenkaan en muista eroa julkaistuun portaikkomurhaan tässä.    IMG_2127.jpg

6. Mirrored

23 779
    749
    113

Löysin tuon.  Tämä pilalle mennyt on parempi mielestäni. Luonnollinen asento ja ilme ukolla eikä tuo kiväärikään ole niin varma kivääri, mikä on hyvästä.

7. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63

Joopa joo, ei tartte valita mitään. Tarkoitus oli nostella lisääkin näitä kuvia mutta jos tuntuu että se on turhaa niin antaapi olla. Tsori.

Sehän on selvää että laukun konservatiivit on sitä mieltä että nämä on parempia kun valitut (mä tiesin tän). Pitäähän kaikille antaa Veeran likettämiseen mahdollisuus.

8. Mirrored

23 779
    749
    113

Sen tästä saa kun antaa palautetta.  Haukutaan konservatiiviksi. Haluaako joku muu yrittää.  :)

9. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63

Nyt en oikein tiedä muuttaako tuo hymiö lauseen lopussa näkemykseksi huumoriksi vai olitko tosissaan. Joo hakutaan kaikki kaikkia.

10. Mirrored

23 779
    749
    113

Siellä näkee huumoria missä haluaa nähdä.  Miten oman konservatiivijuttusi halauaisit tulkittavan? 

ps.  Olen aina tosissani myös huumorilla. Vakavissani harvoin.

ps2. Huumori on kokemus.  Ei toisen tulkintaa kannata rajoittaa nimeämällä yksi juttu huumoriksi ja toinen vakavaksi.

11. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63

Kuuleppas mirrored nyt puhun vain asiaa.

Kun sanot ensiksi että tässä ei ole mitään eroa alkuperäiseen.
    Ja sitten löydät sen alkuperäisen ja kerrot että tämä pois laitettu on parempi.
    Niin ilman muuta mä oletin että sä heitit hiukan legendaa yön tunteina. Ekaks ollaan jotakin mieltä ja sitten toista. Huumoriksi minä oletin ja sen vuoksi laitoin ton konservatiivi lässytyksen. En arvannut että se osu ja uppos. Olen pahoillani että en tajunnut kupletin juonta ja pyydän anteeksi.

Haluaako joku vielä nähdä näitä pilalle mennetitä kuvia vai oliks tää homma sitten tän osalta tässä?

12. Mirrored

23 779
    749
    113

Mitä hittoa sä sekoilet?  Sanoin etten muista eroa.  Nähtyäni aiemmin julkaistun uudelleen tietenkin eroa löytyi.

edit. Palautteen kannalta jonkin kuvan muistamisella lie myös merkitystä sinulle. Kahta muuta kuvaa en muista lainkaan.  Että minkälainen kuva syöpyy muistiin ja minkälainen ei. Ainakin Veeran sijoitus kuva-alalle on hyvin mieleenpainuva.

13. Mirrored

23 779
    749
    113

Kyllä haluan jos itse haluat. 

Tällaisessä aiheessa on aika luonnollista katsoa taaksepäin.  Ja ehkä myös miksi jokin on valittu toisen edelle.  Ehkäpä valottaa taustoja ja ajatuksiasi.  Sinun panoksesi oli tässä suhteessa aika vaatimaton aloituksessa, jolloin nähtiin ensimmäinen kommentti. 

Itse muistan ihan jotain ensimmäisten joukossa, jossa taisi olla kolme kuvaa triptyykkinä.  Harmi kun en keksi sen nappaavaa hakusanaa.  Se oli yksi parhaista. Värillinen.

Näissäkin on enemmän minulle kuin monissa muissa:
    http://www.kameralaukku.com/portal/index.php/topic,63000.0.html
    http://www.kameralaukku.com/portal/index.php/topic,70578.0.html

14. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63

Oletan että tarkoitat "Pahoin pelkään" kuvasarjaa joka oli ensimmäinen ja pohjautui Psyko elokuvaan. Nimeäminen oli siinä kohdin tosi vaikeaa mutta tuntuu siltä että se istuu kun nenän päähän. Pahoin pelkäsin, ettei tämä ei jää tähän. Ja tämä kuva hiukan pienellä muunnoksella on hiukan yli viikon päästä nähtävissä Seinäjeon kirjastossa melkein metrin levyisenä teoksena.

Suosittelen ihan oman mielenterveydenkin vuoksi jättämään minun ajatuksieni pohtimisen. Siitä ei seuraa kenellekkään hyvää.

15. Mirrored

23 779
    749
    113

Sepä se! 

16. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63

Taas muutama lisää.

Liitetyt tiedostot:

17. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63

Pukemistouhuis

Liitetyt tiedostot:

18. Mirrored

23 779
    749
    113

Viipyilevät otteet, kiiluvat silmät.  (((((Miksi raakattu?)))))

19. Vs: Pilalle menneet

Nämä on mielestäni todella hyvää settiä. Loistoidea ja erinomaisia toteutuksia joissain kuvissa.

20. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

On nämä kyllä kaikki hienoja.
    T Jukka