Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Kuutamo

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Argyle, 11 Helmikuu 2009.

1. Argyle

Argyle

66
    0
    0
    hmpf kommentteja otetaan vastaan.
    eilisen kuvausreissun saalis.

ja fiksattuna

2. Vs: Kuutamo

Hieno. Olis loistava * mutta mun huomion vie heti tuo etualalla maassa oleva jutuke =)

3. Vs: Kuutamo

Komppaan edellistä. Itse ottaisin rankasti alareunasta pois, niin että jäljelle jäisi neliö.

4. Vs: Kuutamo

Kyllä tämä on näinkin hieno! Mä taas olisin ottanut enemmän taivasta mukaan. Makuasia.

5. J.Vuokko

J.Vuokko Well-Known Member

8 192
    63
    48
    Vs: Kuutamo

Hieno kuva! Jotain artifaktia(?) on tuolla taivaalla muutama valkoinen piste. Tuskin tähtiä?

Etuala ehkä on himpun turhan laaja koska se kuitenkin on epätarkka. Itse koen paremmaksi kun rajailen näytöllä vähän alhaalta pois.

6. Mock

Mock

77
    0
    0

Pidän kyllä kovasti. Vielä kun saisi nuo ihmisen jäljet pois (tolpat). Yritin aiempiin vastauksiin liittyen miettiä kumpi on mielenkiintoisempi, taivas vai maa, mutta jotenkin nuo kumpikin tekee tuossa osansa. En croppailis mihinkään suuntaan.

7. Pan

Pan Well-Known Member

2 607
    1 320
    113

Vaan mulle ei tule mieleen kuutamo, vaan päivällä otettu auringonpaisteinen kuva. Ja sekin hieman liian tuummana. Olisin laittanut selvästi tummemmaksi. Nämä kuutamokuvat ovat vaikeita, olen joskus koettanut HDR-versioita, mutta ongelmana on kuun liikkuminen eri valotusten (pitkien) aikana. Täysikuu ei ole pyöreä vaan soikio.

8. J.Vuokko

J.Vuokko Well-Known Member

8 192
    63
    48

Kuutamohan on aika valoisa, varsinkin täydellä kuulla. Siinä lukee lehteäkin niin ei se ihan pimeä ole.

9. Vs: Kuutamo

Me likes now. Eli nyt kuva on mielestäni loistava * =]

10. Argyle

Argyle

66
    0
    0

kuva otettiin juuri oikeaan aikaan ennen pilvistä taivasta klo. oli jotain 22.30 paikkeilla kun jalustaa aloin pystyttelemään hankeen ko. pellolla, ja lämpötilavaihtelut oli hirmuiset kun kuvaa otin niin -7 ja kun kotio päin matkustin niin parkkipaikalla huomasin että lämpötila on plussan puolella :D. kerrankin oikeaan aikaan oikeassa paikassa.

Kiitos kommenteista kaikille!

11. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

Mä en rajaisi alhaalta pois.
    Nyt katse johdattuu mukavasti tuohon kuutamoon.
    T Jukka