Vs: Mennyt vai tuleva? Palaava. Kuva on joko geometrian leikkiä tai kakofoniaa, jossa ihminen etsii löytämättä paikkaansa. Tunnelma rauhoittuisi rajaamalla oikean reunan seinää pois. Vanha kansanviisaus sanoo, että jalkoja ei pidä katkaista nivelestä, mutta minkäs teet.
Vs: Mennyt vai tuleva? Ikkunasyvennykset oikealla ja niiden heijastukset vasemmalla synnyttävät labyrinttimaista tunnelmaa. Kuvassa on 70 -lukuinen tunnelma. Onnistuneet sävyt. Hienoa mielikuvilla maalailua.
Vs: Mennyt vai tuleva? Kiitos kommenteista! Luulen, että jotain tämäntyyppistä joudutte näkemään vastaisuudessakin Jukka Ps. Selittäisikö joku vanhukselle, mitä tuo "aylo" tarkoittaa?
Vs: Mennyt vai tuleva? Kuvan henkilö kävelee menneestä kohti tulevaa. Mitäs sitä selittelemään. Heijastus häiritsee.
Vs: Mennyt vai tuleva? Valoisa tulevaisuus on siis hukattu. Jep, paluu menneisyyteen. aylo = all you lose on, vapaasti suomennettuna: kaikki hetket, mitkä menetit ;-)
Vs: Mennyt vai tuleva? Mä en jaksa miettiä niin syvällisiä tulkintoja kuin edelliset kommentoijat. Mun mielestä tää on kuvana hieno. Hyvä sommittelu ja sävykkyys. T Jukkis
Vs: Mennyt vai tuleva? Heh, taisi kuulostaa vakuuttavalta Myös aylo = aikasiivu yllättäen lonkalta otettuna trimmaa... :-D Ehkäpä tuo aiempi kuitenkin kuvasi paremmin? Kun kanssamatkustajia kunnioitetaan, aylo:ssa on voimansa...