Galleria tuolla (lisää vielä tulossa, toivottavasti myös hyviä laajempia otoksia löytyy): Best Party Planning Tips -
Tosi kova setti kuvia! Muutamista noista kuvista välittyy kyl niin hyvin toi livekarisma mikä Tommy Lingrenillä on! Perjantaina pitäis mennä keikalle, mutta taidanpa jättää kameran kotia.. Jos haluun fiilistellä hyvii djbb kuvii, niin katonpa ton sun setin uudelleen.
Kiitos kommenteista Joo, itse asiassa voisi tiivistää settiä nyt siihen suuntaan, että intensiteetti tulee esille. Sitä kun taidottomana ottaa kuvia niistä hetkistä kun liikettä on vähän :|. Mutta tässä tätä karismaa lisää, itse pidän kuvasta, vaikka sommituksellisesti se on vähän epätasapainossa. Voisi kokeilla "vinoutettua" versiota jossain vaiheessa, jos löytyisi sopiva asento alkuperäisestä (ei-kropatusta) kuvasta: Sopii kurkata galleriaankin uudemman kerran, nyt siellä on muutama "hyvä meininki"-perusteella valittu kuva lisää. Oli Lutakossa niin uskomattoman hyvä setti, että minä tähtään heti seuraavalle keikalle joka pidetään viikonloppuna ja/tai lomani aikaan kaupungissa josta saan yösijan... Jäi harmittamaan kun Emma ei ollut mukana (flunssassa kuulemma). Stam1na on seuraavana käsittelyssä .