Hyvä syvyys. Hiukan selkeämpi vielä kun olisi joku kohde tuolla jossakin. Ei tarte koiraa, toimii hyvin näinkin. Pidin.
Kylläpä D1H:n kohina on kaunista.. Kuvassa on hyvä tunnelma, mitä toi peliautomaatti kyllä tehokkaasti tuhoaa. Mä olisin rajannu sen karskisti pois,eli formaatti olisi aikas lähellä neliötä... Valokeilassa lattialla oleva henkilö tekee kuvasta mielenkiintoisen.
Harmittaa kun oli laukussa delta 3200:sta pari rullaa tätä keikkaa ajatellen, mutta filmirungossa oli puoliksi kuvattu apx-100 rulla enkä raaskinut kelailla sitä pois. Ens kerralla kaks runkoa mukaan joista toiseen nopeempaa ja toiseen hitaampaa filkkaa edit: niinjoo, tässä tais olla D1h:n 3200 tai 6400 iso käytössä. Pitäis tarkastaa kun en muista tarkkaan.
Jukeboksi tuon peliautomaatin tilalla, niin olis tunnelma katossa. Aikas hyvin kuitenkin on onnistunut siihen nähden minkälainen valaistus oli kyseisessä baarissa
monia on todellakin vaikea miellyttää.. se on totta. baari kuvaus on mielestäni todella haastavaa. joko otat loistavan kuva ns. tekniseltä puitteeltaan tai otat kuva joka miellyttää omaa silmää... kaikki on suhteellista.. jos tuo kuva ei miellytä niin, ei voi mitään.. minua miellyttää ja se on pääasia! Kuva on kaunis, mv ja valaistus ovat ainutlaatuisia, jos väität vastaan niin ota itse parempi...kiitosh..
*hymy* siinä olen todellakin samaa mieltä että kuvista on oikeesti ihan turha kiistellä...kaikilla on yksinkertaisesti se oma makunsa! No miten se kuuluisa sanonta meneekään eli makuasioista voi vain kiistellä.. vai menikö se niin..