Vs: Naistenpäivän kuutamo Mun mielestä olisi komppikseltaan huomattavasti pohditumman oloinen jos tuo vasemmanpuoleisin puu olisi kokonaan poissa ja 2. vasemmalta leikkautuisi samalla tapaa kuin oikeanpuoleisin puu. Teknisesti vähän "graafisen" näköinen ehkä hieman suttu, mutta kokonaisuutena aineksia ihan kivaksi kuvaksi.
Vs: Naistenpäivän kuutamo Ei voi käsittää mitä tällä tarkoitit. Vasemmalta koko puu pois ja sitten vielä leikkaus vasemmalta kuten oikealta. Huh. Rajaileppa mielesi mukaan ja laita esille niin näemme mitä tarkoitit.
Vs: Naistenpäivän kuutamo "vasemmanpuoleisin puu olisi kokonaan poissa ja 2. vasemmalta leikkautuisi samalla tapaa kuin oikeanpuoleisin puu."
Vs: Naistenpäivän kuutamo Eihän tämä mikään äänestys juttu ole. Mä jopa luulin että JLN:llä on joku oikeasti parempi rajaus ehdotus. Olin aika pettynyt hänen esitykseen. Se kertoi oikeastaan kaiken ja sen vuoksi sanoin että saatte olla väärässä. Rakentava palaute ja korjauskset on aina hyvästä mutta että vain sen takia että haluaa olla eri mieltä on aika läpinäkyvä juttu. Eikä oikeastaan tämä itse asia ole tullu esille lainkaan joten unohtakaa koko juttu.
Vs: Naistenpäivän kuutamo Neliökin käy rajaukseen mutta kuu oli surkeassa paikassa, en tiedä onko tämä sen parempi mutta hiukan eri paikassa.
Vs: Naistenpäivän kuutamo Paikkojen surkeus on yleensä asia, jota voisi perustella. Mitenkään yleismaailmallinen totuus se todennäköisesti ei ole. Kuun siirtäminen pois keskeltä on kameraseurallinen toimenpide. Olisi outoa, jos kuu ei tällaisessa kuvassa tollottaisi nimenomaan ihan keskellä, katsojan kanssa keskustelua käyden, houkutellen häntä kuuhulluuteen ja kadotukseen tai katoamiseen vieviin tekoihin.
Vs: Naistenpäivän kuutamo Huomautan että kuu ei alkuperäisessä kuvassa ole ihan keskellä. Mulla oli sellanenkin versio mutta se oli liian täydellinen ollakseen totta. Itselle pieni vinous kertoo jotakin enemmän kuinka naisten päivänä kävellään kuutamolla. EDIT:Tekis jumalattomasti mieli siirtää se keskelle.