Nyt saa rekisteröitymisen hinnalla PS /PSE/LR/Aperture pluginiksi ja myös standaloneksi. Tosin resurssivaatimukset ovat isohkoja http://www.ononesoftware.com/landing/pe8offer/ Oliskos vain ystävänpäivätarjous, ainakin limited time offer
Vs: Perfect Effects 8 Premium Edition - FULL, ilmaiseksi Olihan tuo jo reilu 2vk sitten saatavilla, hyvä että laittoivat uudestaan että vieläkin saa jos ei ole sitä silloin hokannut.
Vs: Perfect Effects 8 Premium Edition - FULL, ilmaiseksi Onko tuossa mitää riskiä ladata , jotain mitä ei jummarra?
Vs: Perfect Effects 8 Premium Edition - FULL, ilmaiseksi Ei ainakaan vielä ole LR 5x tuosta mitenkään huonoa tykännyt. Ihan ok presetteja, jos niille jotain käyttöä löytää...
Vs: Perfect Effects 8 Premium Edition - FULL, ilmaiseksi Olen tuota pyöritellyt LR 5.3 pluggarina. MacBookProssani on 8 Gt muistia ja täytyy sanoa, että tuo pluggari tahmaa jonkun verran. Varmaan pyörii paremmin uudemmissa koneissa, joissa 16 Gt muistia?
Vs: Perfect Effects 8 Premium Edition - FULL, ilmaiseksi Kävin hakemassa omalle koneelle (Win 7, 4Gt muistia) ja pyörii ilman tahmaa. Veikkaan, että tämä + GIMP on itselleni oikein toimiva systeemi. Jostain syystä skannattua negaa ei suostunut avaamaan.
Vs: Perfect Effects 8 Premium Edition - FULL, ilmaiseksi Sähän voit itse määritellä paljonko Photari käyttää muistia ja jos nuo plugarit käyttävät neitseellistä muistia, niin skaalaa sitten photarin osuutta pienemmäksi.
Vs: Perfect Effects 8 Premium Edition - FULL, ilmaiseksi Latasin koneelle; win7 home, i5 8Gt. LR 5.3 plugarina toimii ilman ongelmia, ehkä jopa paremmin kuin NikSoftwaren plugarit.
Vs: Perfect Effects 8 Premium Edition - FULL, ilmaiseksi Kiitos! Täytyy kokeilla. Photaria ei siis ole, mutta LR5.3
Vs: Perfect Effects 8 Premium Edition - FULL, ilmaiseksi Oikaisemiseen, oikaisemiseen Kun ei jaksa, viitsi, kykene tekemään Photarilla kunnollista, niin nämä plugarit tulevat avuksi...
Vs: Perfect Effects 8 Premium Edition - FULL, ilmaiseksi Pitihän sitä uteliaisuudesta kokeilla! Kovin suurta tarvetta ei jatkossa liene?
Vs: Perfect Effects 8 Premium Edition - FULL, ilmaiseksi Kiitos, jos tuo koski minun kuvaa! Tällaiselle digikuvausta opettelevalle staralle kaikki on uutta ja ihmeellistä!