Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Maanisdepressiivinenpossumies

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana juhanalappalainen, 22 Marraskuu 2008.

Antaa otsikon puhua

1. mvuori

mvuori Well-Known Member

10 669
    132
    63
    Vs: Maanisdepressiivinenpossumies

Ykkösessä ei ole kauheasti iloa kuitenkaan. Kenties se kaipaisi mm. lisää väriä.

Alemmassa on hyvä, että diskopallossa on hieman väriä. Mutta erityinen huipennus on tämä: tuolin jalat muodostavat diskopalloon merimiinan tuntosarvet, joiden ansiosta on väistämätöntä, että hauskanpito taas räjähtää silmille.

Kauniit jalat...

Kokonaisuutena mainiot, tarkkaan pohditut ja hyvin tehdyt kuvat.

2. Vs: Maanisdepressiivinenpossumies

Tää kuuluu ilmeisesti sarjaan: Kuka keksii ja vaivautuu lavastamaan parhaiten vinoilevan kuvan?
    Koston kierre taitaa olla ilmiselvä kuvan lähtökohta, kohde vaan jää vähän hämärän peittoon? Ökyporvari? Joku saitilta? Itse kuvaaja? Jouni Travolta?
    Mustanaamiosormuksen leimaa leukaperiin... ;-)
    Toisaalta, kaikki nää on klopaalin maailman tuotosta, ottaisin yleismaallisena huumoripläjäyksenä... :)

Next day edit:
    Näköjään harva uskaltautuu kommentoimaan, vaikka kuvaparisi on vertauskuvallisesti mitä mainioin.
    Luomakunnan kruunulla on käsissään kimalteleva maapallo, joka muuttuu mielikuvituksen puutteessa tummuneeksi, itsetuhoisaksi riipaksi.

3. Est

Est Well-Known Member

17 936
    2 072
    113
    Vs: Maanisdepressiivinenpossumies

Kommentoidaan nyt sitten!
    Mä diggaan.
    Kuvat herättävät sopivassa suhteessa ristiriitaisia tunneaistimuksia; se (kuvapari yhdessä) on sekä ällö, ruma ja inha mutta myös humoristinen, oivaltava sekä kelvollisesti rakennettu(kin).
    Puku ei -myöskään- niin öky kuin voisi aluksi katsahtaa; Se, pikemminkin, on kuin nuhjuinen ja tahrainen kirpparilöytö lievillä pissatahroilla.

Tunnetilat saisivat ehkä olla jopa hieman ylinäytellympiäkin tällaisessa farssijutskassa. Toisaalta tietty virkamiesmäinen kuivakkuus tuo onnistuneesti vastapainoa teatterimeiningille.

Kuva ei tarvitse ola söpö ja kiva jne ollakseen miellyttävä intellektuaalisesti.

Jos minulle vittuiltaisiin joskus (sentään näinkin) viitseliäällä yrityksellä olisin oikein kovastikin 'otetussa' mielentilassa. Ehkä kuukausia. En koe tätä _ketään_ loukkaavaksi. Miten (mikään) kuva voi loukata ketään ;)? Mutta immeiset nyt loukkaantuvat mistä vain. Ja turhaan. Lähes aina.

Ihan "kiva". Eikä liiaksi IRC-galleriamainen pläiskähdys.
    - E

4. Vs: Maanisdepressiivinenpossumies

Est,mvuori ja jussident:kiitoksia palautteesta =)

5. Vs: Maanisdepressiivinenpossumies

Tein pieniä fiksauksia vanhempiin ja tämmösen uuden. Meni suht kauan et sain 3 kuvaa jota olin funtsinu ni ready...