Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Kurre orava..

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana emerik, 8 Kesäkuu 2005.

  1. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    ..traaginen loppu.
     
  2. fr0z

    fr0z

    334
    0
    0
    Höpö höpö, ottaa vaan aurinkoo lomapäivänä... =D
     
  3. Dramaattista. Jotenkin noi hampaat kruunaa koko jutun. En tiedä miksi, mutta ne nyt vaan sattuvat "hauskuuttamaan" minua.

    Onko se kenties puhki... :D
     
  4. Kuoliko orava 50 vuotta sitten vai mitä tämä mustavalkopelleily oikein on? Nyt orava häviää harmaan sävyihin.
     
  5. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Valitettavasti en oikein saanut nyt sävyjä onnistumaan mv. Itsekkin hiukan pettynyt. En ole kauhean hyvä tuossa editoinnissa. Värillisenä oli latteat värit. Njääääh, roskakoriin olisi saanut viskata. Kiitos kritiikistä. Siirrytään takaisin koirakuviin, mitkä osataan edes.
     
  6. J.Vuokko

    J.Vuokko Well-Known Member

    8 192
    62
    48
    Traaginen kuva-aihe.
    Jotenkin sanoma vain ei välity, ehkä siksi kun orava on auringossa? Jos se olisi kokonaan varjossa, tämä voisi toimia paremmin. Samalla kova valo ei häiritsisi ruohon kontrastissa. Kurre-vainaan asento ja itse sommittelu on kuitenkin hanskassa.

    Valo assosioituu liian helposti elämään, etenkin kun kaikki muu kuvassa on tummaa.

    Niksi: kuva lankalaukaisijalla ja kuvaaja itse varjostamaan kohdetta. On toiminut monesti, ja liian monesti vahingossa :D
     
  7. Tapoit sitte oravan... ;)
     
  8. Julmuri! Ja mitkä kehykset;) Paksut surukehykset tällaiseen, ja kurrea paremmin esiin risukosta.
     
  9. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Hyviä ideoita. Kiitos.