Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Kurmuja

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana eetu, 19 Syyskuu 2005.

1. eetu

eetu Member

134
    0
    16
    että maaseutuluontosarja jatkuu. Ihan pitäs olla kotimaista alkuperää olevia kurmuja (=itikoita, lehmiä)

2. Vita

Vita Active Member

2 789
    0
    36
    kaipais vähän terävöitystä.. ja mee ens kerralla kyykkyyn :)

lemmut on kyllä mukaveja noin muuten. jämyt katsekontaktit.

3. Terävyyttä ja kuvan värisävyjä lämpimmämiksi,ei muuten juuri värikkäämmäksi,sitten ihan hyvä.

4. eetu

eetu Member

134
    0
    16
    terävöitys

pääsi "unohtumaan" ja lisäksi kun vielä pienensin jo pienenettyä nii... (seliseli)

5. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    Minusta ihan tarpeeksi terävä. Kuva on kuin entis ajoilta jos kuvan muuttaisi mv jolloin vielä gaylordikin kirmaili pihapiireissä alasti huutaen "mamii". Hyvä kuva ja minusta hyvin sopiva tausta vaikka tosin hiukan tiukahko rajaus..

6. En ymmärrä tätä emen kommentin yhteyttä tuohon kuvaan?

7. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    Pitempi versio niepille:
    "Kuva on terävä kun kliksauttaa kuvaan ja katsoo kuvaa. Hiukan haalia väreiltään joka aiheuttaa pienen nostalgisen tunnelman ja kertoo ajasta ennen minun syntymääni jolloin Gaylordin persoona oli lapsi ja kirmaili varmaan pihanurmikolla leikkimässä. Kuva on näin ollen minun nätti ja tausta on sopiva vinoaitoineen kahdelle lehmälle vaikka ne on rajattu hyvin tiukasti ja näin ollen sankko on leikkautunut hiukan. Olisi ollut ehkä parempi että väljempi olisi ollut tuo rajaus."

8. ok nyt ymmärsin eli sinulle nätti ja GF alasti nurmikolla ovat synonyymeja

9. synonyymien kanssa tulisi olla tarkka. Koska panna sika hengiltä on aivan eri asia kuin pistää sika hengiltä.....

10. Ei suurtakaan eroa lopputuloksen kannalta.

11. Ei mutta tekotapa on ominaisuus ei vika....

12. kuva joka on näkymissä nyt on suttuisempi kun mikä piileskelee linkin takana o_0

13. Mun mielestä aika mitään sanomaton, en pidä.