Vs: Tuonneko pitäisi mennä? Tajuan kyllä tuon vitsin idean - tai luulen tajuavani, mutta kuva ei silti minusta toimi. Ellei se sitten ole jotain suurta taidetyyliä, mikä mulle ei ole auennut. Kuvassa on lähinnä peräluukkuja: hepan, tyypin, auton. Mikä on kohde? Toi sivuluukkuko? Syväterävyyttä on ihan liikaa. Takaseinäkin on terävää. Valo valkkaisi kivasti nuo pyörät, mutta ne tässä ovat kai vaan sotkemassa. Sommitelmallisesti tämä katkeilee myös pahasti mun silmään. Renkaat jää pahasti. Kuvassa on neljä rengasta, joista vain yksi näkyy kokonaan.
Vs: Tuonneko pitäisi mennä? Värit on kivoja. Harmi vaan että ne ovat vähän väärässä paikassa, tai siis kuvassa katseen vetää ensimmäisenä ilta-auringon romanttisesti valaiseman hevosen takamus (enkä usko, että tässä on kyse katsojan mahdollisesta tiedostamattomasta kiinnostuksesta hevosen peräpäihin). Kuvaa pitäs yksinkertaistaa, nyt on liikaa tavaraa. Mutta niistä väreistä vielä sen verran, että toi hepan/maan ruskea yhdistettynä tuohon kärryn sinivihreään näyttää nätiltä, nyt tämä sävykkyys vain hukkuu kuvaan, se pitää sieltä tietoisesti kaivaa esiin. Lisäys: kuva muuten tuntuisi rauhoittuvan huomattavasti, jos leikkaisit tuon yläreunan "valkoisen raidan" pois kuvasta. Hirveästihän ylhäältä ei voi rajata, mutta jos juuri sen verran että se vaalea lähtee pois kuvasta.