Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Abstraktia tairetta

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Tipe, 6 Syyskuu 2005.

Taiteilija elämää, minä Meller ja Morrison.... ja mitään en oo ottanu, en julkaistessa, enkä myöskään kuvatessa =)

1. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    Pidän kuvasta todella paljon. Hienosti toteutettu ja aikalailla eräänlaista taidetta positiivisessa mielessä. :)

2. simos

simos Ylläpidon jäsen

8 444
    442
    83
    Hieno kuva! Tykkään.

3. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Vähäsen psykedeelinen ja jännä. En osaa päättää pidänkö kovasti vai en. Pidän kuitennii ainakin vähän ;-)

4. Joo kiitos...

Olemisen sietämätön keveys, kitumisen tuska ja kiireen tuntu on kahlittu vapauttaviin valon viivoihin, ihmisen sielun syövereistä kumpuavan ilon lailla. TUSKA ja VALO, sitä minä huudan ! Paetakseni arjen harmaasta tasapainosta ilon viettävälle kummulle, tuolle kummulle josta elämämme hedelmä syntyy, tuskaisen hetken jälkeen ja luo suuren nautinnon alkujen ratoksi.

Tässähän on 'taiteilija' syvimpänä tarkoituksena ollut julkaista kuva, josta raittiitkin henkilöt näkevät, miltä metsä näyttää kun olet lähellä LSD:n yliannostusta....

Ps. nyt alkaa vaikuttaan jo.....

5. Kävelit metsässä bongaamassa tipusia, kamera roikkui kaulalla, ja laukesi vahingossa. Kotona löit kehykset ympärille ja katsoit että siinä sitä on, taidetta;)

6. Joo tuollein sitä saa zoomi-efektin aikaiseksi.

7. Mihin tässä on zoomattu?[/quote]

8. Jos tuo on vaan osa isommasta kuvasta. Aborginaalin keskikohta ollut tuossa näkyvän kuvan oikealla puolella, näkyvän alueen ulkopuolella.

Ihan jees kuva. Tuli kanssa ensialkuun mieleen jotta ensimmäinen kuva mettässä ja kamerassa eiliset asetukset.

Sepe

9. JPu

JPu Well-Known Member

5 476
    219
    63
    Vaikka olen kuvan muutaman kerran aiemminkin nähnyt ja pohdiskellut sitä, niin edelleen, kyllä. Se on vaikuttava. Vaikka toisaalla eräs väitti, ettei luontokuva voi olla taidetta mitenkään, niin tässä on hyvä esimerkki, jossa se on.

On kuva minun mieleeni. Metsän henki ja puiden humina kuuluu ja on melkein haistettavissa, silti kuva on enemmän mielikuva kuin totta.
    ("henki se on, joka eläväksi tekee!", sanoi eräs BP joskus)

10. sahe69

sahe69 Well-Known Member

10 276
    47
    48
    Heh, mulla on melkein samanlainen kuva kun kamera pyörähti kerran jalustalla! Täytyypä katsella arkistoista.....

11. "Kuoloa on elo runoton"
    /Messenius Kajaanin vankilassa joskus1600-luvulla.

. . . niin, ja unohtui sanoa, että tässä kuvaaja on nähnyt metsän puilta.

12. Anonymous

Anonymous Guest

13. Nooh... ei tarvii käyttää huimausaineita, kun on jo sopivasti sekaisin selvinpäinkin... :eek:)

Tää on muuten kuvattu EOS-5 Canon EF 17-35 2.8L, eli Laatuputkella... vieläpä Provia 100:lle.