Vs: Varpusparvi Mulle tulee mieleen Herra Higginsin aikoinaan kertoma joulutarina ummetuksesta ja sen jälkeisestä varpusparvesta. Kivasta muistosta, nätistä kuvasta ja amantan södestä pyllystä johtuen kolahteleepi pistekolopakkoosi täydet seittemän pilikku kaheksan pistettä, NYT. Kiva. - Est
Vs: Varpusparvi Heli, laitetaans mielessämme tämä ja Kuikurin dante tolpan rakettipulut vierekkäin: "masculin/feminin", Ying/ Jang...
Vs: Varpusparvi Sehän tän idea onkin . Hups, jopas sattui, sanoo selvästi Amanda ja hymyilee ujohkon huvittuneena mutta ei missään nimessä häpeissään.
Vs: Varpusparvi No pitänee yrittää jotakin järkevää sanoa kuiteskin, vaikka tätä kuvaa katsoessa ei hymyä pyllyyn tahdo saada. Järkevää-----> Mantasta paras kuva minkä olen nähnyt.
Vs: Varpusparvi Naurattaapas. Missä vika että mut käsitetään usein väärin? Olen tumpelo suomen kielen käyttäjä ja siitä johtuu nämä väärinkäsitykset. Äidinkielen opettajan vika koko homma. Ja yhdyssanojen vika. Niin, no pitänee vääntää rautalangasta........huoh. Hymy pyllyyn ettei se ole huulilla. Näin minä olen tämän hymy pyllyyn ohjelman, sekä sanonnan käsittänyt. Ja sanoin, että tätä kuvaa katsoessa ei hymyä pyllyyn tahdo saada. Elikkä se hymy on huulillani. Armeijassakin sanottiin aina, "hymy pyllyyn alokas Tötterström" , jos jotakin hiukan hymyilytti.
Vs: Varpusparvi No hyvät ihmiset, Juke, mä en oo koskaan ees moista sanontaa kuullu. Ei ihme, jos väärin käsitin
Vs: Varpusparvi "Imetään sitä hymyä", niinhän siellä kai ruukataan sanoa. Ehkä se hymy sitten menee sinne mistä suun kautta nieltyjä juttuja muutenkin.. =)
Vs: Varpusparvi No en oo kuullu tätäkään. Kas, tänään onkin siis hyvä päivä, uusia asioita opittu jo monta!
Vs: Varpusparvi Niinpä. Olen ihmetellyt tuota töllöohjelman nimeä, vaikka armeijassa aikanaan maleksinkin 11 kk. Ei ollut termi käytössä silloin.
Vs: Varpusparvi Huumori valokuvassa ei ole niitä helpoimpia asioita. Harvoin meikäläistä hymyilyttää valokuvan edessä. Nyt hymyilytti. Hyvä Heli! kapa
Vs: Varpusparvi Mä olen jo monta kertaa käynyt tätä kurkkimassa ja yhä hymyilyttää. Tää on kyllä oikein tosi mainio kuva! ..tulee joku yksruutuinen sarjis/huumoripiirrosjuttu mieleen, en vaan keksi mikä. Ja ehkä vähän jotain Monty Python-hytinääkin tuossa Amandan ilmeessä kun on moinen parvi päässyt ilmoille :] Vielä kerran, hienosti bongattu!