Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Kuollutta....?

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana maru73, 22 Lokakuu 2005.

Juu. Vilttiin käärin joka sitten takaa käännetään ja edestä piukkaan polvella ja sitten tassu esiin ja yhden kynnen sain leikattua mutta siinä vaiheessa olisi tarvittu kolme kättä lisää. Se on semmoinen max. 10-15s kissalle pitkä aika saada pidettyä paikoillaan -ja sitten toistoja on aika turha edes aloittaa.. ei ne niiin tyhmiä ole.

1. Eipä tuo Natinkaan kanssa yksin hoitunut.

2. no näin pääsi käymään. sateen ropinaa kuuntelen. *huoh*

3. Vähän itäisempi vaiva, täällä on melko kuivaa. Mutta nyt kaali tyynyyn..siis minulla.

4. taitaa mennä täälläkin... kaali... öitä!

5. Säälittävää..Ei puutu kun joku Hectorin köydenrasvausbiisi..

6. 4x5

4x5

1 986
    0
    0
    Sama ilmiö oli minun mielestäni VK-netissäkin, ihmiset eivät roiku viikonloppuiltaisin linjoilla. Vasta työviikon lähestyminen vilkastuttaa keskustelua.
    Mutta muutoin ihmettelen sitä, että porukalla on aika vähän mitään kysyttävää. Enempihän täällä on sellaista jutustelua tämä kirjoittelu. Pitää varmaan itse alkaa kaivelemaan esiin valokuvauksen ratkaisematta jääneitä arvoituksia.
    Ai niin, itse olin serkkupojan häissä Tampereella. Otin seitsämän kuvaakin :)

7. Missäs vihittiin ja häät pidettiin?

8. 4x5

4x5

1 986
    0
    0
    Vihkiminen tapahtui Aitolahden vanhassa kirkossa, ja häät pidettiin Tampereen keskustassa. Paikan nimeä en muista, ajoin sinne jonon jatkona. Lähellä asemaa se kuitenkin oli. Ja hyvät pöperöt :)

9. Todella yllättävää eläinempatiaa.

10. No eipä tuota nyt kovin empaattisena, saati yllättävänä, kommenttina voi pitää.

11. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    No ei. Mies valtasi koneen (joo, la-iltana töitä...) ja mä kökötin himassa huuli mutrussa sohvan kulmassa... Eiks se oo epäreilua jos mikä!

12. Elämä on...

13. kovimmat keskustelut ja fotaajat roikkuvat irkissä la-iltaisin pienessä pöhnässä :)

14. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Lupaatko :)?

15. Heli, lupaanko mitä? mä olen melkein tylsä abso :p

16. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Että ne kovimmat keskustelut on ircissä? Melkein tylsä on hauska ajatus ;-D!

17. Heli, sun pitää itse tulla toteamaan ;)

18. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    No niin pitää, olenhan mä sitä jo täs muutamaan kertaan sanonu. Ja kyllä mä tulenki. Annamaijakin itse asiassa sanoi, että siel on kivaa :).

19. no niin! voidaan perustaa meille tytöille oma kanava :D