Täällä on taas ihan kuollutta! Missäs kaikki ihmiset on näin lauantai iltaisin? Huonoa oloa huomiseksi hommaamassako =c)
Jaa-a, nyt se nojaa leuallaan objektiivikoteloon ja tuijottaa mua. Pitää viiä se lääkäriin kun on kynnet kasvaneet kiinni anturoihin saakka -wanhana se ei teroita niitä enää..
Eo piä paikkaansa... ? Kiitkset Oakulle viimeisestä. Taidan mennä takas kuuntelemaan Pink Floydia.. Huomenna vasta FotoKaapeiin, nimimerkillä elämäni naiset nukkuvat jo............
Se ei ole onneksi lääkärillä mikään iso homma. Tärkeintä on, että anturat desinfioidaan ja että lääkäri katsoo antibioottien tarpeen. Meidän (tällä hetkellä) ainoa rontti taitaa olla Krissen kanssa euroviisumaratonia seuraamassa. EDIT: eikun kopassaanhan tuo näyttää torkkuvan
Ei oo iso homma, mutta tommonen 23-24v katti voi nukutukseen uuvahtaa, tai koko reissuun kun se ei oikein pidä matkustamisesta..Saa raukka vielä sydärin. Säälittää ja hävettää kun katti on sylissä miltei joka päivä mutta silti olen pystynyt olemaan huomaamatta moista.. Pitäisi varmaan välillä ajatella enemmän kissoja kuin naisia? ;-)
Ei sitä välttämättä nukuttaa tarvitse. Meidän Natilla (nyt jo vainaa) oli samanlaisia ongelmia ja kyllä ne hoituivat ihan ilman nukutusta, eikä se pumppukaan leikannut kiinni, vaikka ikää olikin jo yli ihmisen teini-iän.
Kyllä se pitää nukuttaa, ei sitä kaksi ihmistä kiinni pidä. Tuli koitettua. Muuten tekisin se itse jos onnistuisi.
Lakanakikalla (kissa lakanan sisään ja tassu kerrallaan) tuo hoitui Natin kanssa, mutta se taitaa olla vähän kissakohtainen juttu.