Vs: Inho hankala kuva amatöörillä, meinaan että koko kuvan idea ilmeisesti ratsastaa kuvattavan kyvyllä näytellä.. joka ei tässä onnistu
Vs: Inho Heipä hei kaikille Hep på er alla. Tämä on otettu Bronica Gs:llä (67) ja 150 mm optiikalla dialle. T Jukka
Vs: Inho Tää on hieno. Nimi voi olla inho jos nimi on inho. Sopii kyllä. Minulla vasemman olanseutu melkein liian vaalea, mutta näkyykö muilla. (Piti taas avata Operaan että kasvojen varjopuolen sävyt tulivat esiin.)
Vs: Inho no no. ei ole nyt oikein -mielestäni- oikeudenmukainen kommentti. aika ikävä jatkaa tuota ilkeilevää kuvaparjausta. mitenkään en voisi sanoa tuota "törkeen huonoksi". taas sanon mielipiteenäni että olisi hyvä, jos kuvia voisi ladata tänne täysin anonyyminä. silloin voisin itsekin taas jotain kuvia joskus postata. mutta kun palaute on linjaa "koska erska on paska - haukun sen kuvat", en vaivaudu antamaan tälle seurakunnalle niitä ilmaisia lahjoja. olkaa ilman... kun ette osaa kerran käyttäytyä. - erska
Vs: Inho itse harrastat usein aivan samaa jaria kohtaan. miksi ette - kummatkin - lopeta nälvimistä ja opettele rehtejä, kunnon ja hyviä käytöstapoja ? - elämän luotsi
Vs: Inho katselin tätä kuvaa uudelleen ja mietin: Tuloksena seuraavaa, -Jukkis, sulla joskus riitelee käytetty tekniikka ja kuvan "sanoma", ei sillä tavalla kuin Sireeni yrittää viestittää, että olis välillä täysin paskaa, mutta musta tuntuu että olet päättänyt kokeilla jotakin tapaa käyttää sun flässejä ja softbokseja. Tulokset riitelevät aika isolla haarukalla. Ehkä oikeampi nimi tälle olisi ollut "inhorealistinen", karsee iho, sitä korostava pintaa paljastava valaistus, sininen sävy. Tavallaan ihan hyvät lähtökohdat, mutta toinen lähestymistapa olisi osunut paremmin maaliin. Esim dramaattisempi valo, esim ylhäältä. tummempi kokonais sävyala, vielä rajumpi ilme. Nyt on turhan lähellä perinteistä potrettitoteutusta, ja tällöin "taviksilla tökkii"...
Vs: Inho mun mielestäni kuva on hyvä. olkoon kenen tahansa ottama. Tyylikkäästi hieman ällörealistinen - kyllä toki ja hyvä niin ! Ja ripaus belgialaista, feminististä teatteria mukana. mä diggaan. kuviahan täällä kuului kommentoida eikä niiden ottajia - eikös se ollut niin ? - E
Vs: Inho Auts! Tunsin kerran melkein kaksoisolennon ja inho (ehkä molemminpuolinen) oli ajoittain hyvinkin tunnistettavissa. Kuvasta ei muuta.