Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Kun todellisuus hämärtyy. Käytös ohjeita virtuaali elämään

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana Anonymous, 16 Tammikuu 2006.

1. Anonymous

Anonymous Guest

Siis pyydän neuvoja.

Minulla ei ole kokemusta virtuaali elämästä kuin näiltä valokuvaus saiteilta.
    Lapsiltakin olen kieltänyt habbo hotelit ja muun virtuaali elämän, en aikoinaan ostanut edes tamakotzeja.
    Niin että miten täällä saisi ystäviä, rahaa ja vaikutus valtaa?

2. hyvinhän meillä menee.
    jatketaan vaan samaan malliin.
    vähän tää on kuin hääkuvaukset.
    ekalla tunnilla jännittää ja irvistyttää mutta toisella ei enää kiinnosta, alkaa siksi hyvin menemään ja tulee parhaat kuvat ,)

sitkeästi se on minunkin jatkettava vaikka luonne nyt on mikä on...
    .. ja olen oikeastikin näin luonnevikainen myös livenä.

3. Re: Kun todellisuus hämärtyy. Käytös ohjeita virtuaali elämä

Hyvin olet saanut kompensoitua ;)

Mutta joo.. pitäisi kai pyytää anteeksi omalta osaltani toisinaan rajujakin kommentteja, mutta en pyydä, koska jos kuva on kommentoitavissani, minä kommentoin.

Noin niinkuin muuten, itse pidän myös virtuaali(oho)elämässä siitä, että voin Matti Oksana vastata Jari Sirenin viestiin.. tosin on ihan mukava vastata myös esim. Teemu Pikku:n, ja Focker Gaylord:n viesteihin... ei nimi miestä pahenna.

En kuitenkaan siis pidä virtuaalielämää erikseen virtuaalielämänä, vaan osana todellista elämää. Tästä syystä pyrin olemaan myös internetissä oma persoonani ja väitän, että hän joka minut "oikeassa elämässä" tuntee, tunnistaa minut myös viesteistäni... virtuaalielämä on muuten yhdyssana ;) <-- tuskin kukaan täällä kommenteillaan pahaa tarkoittaa, mutta toki toista ärsyttää erilaiset asiat kuin toista. Se kannattaakin ilmaista.

4. Re: Kun todellisuus hämärtyy. Käytös ohjeita virtuaali elämä

...ja nyt on isi repsahtanut itse pahemman kerran ;)

[QUOTE>
    [/QUOTE]
    Rahasta ja vaikutusvallasta en tiedä, mutta monta ystävää olen eri foorumeilla saanut. Pari neuvoa tulee mieleen:

1. Kaikki kannattaa ottaa hirvittävän vakavasti
    2. Ei kannata ottaa mitään kovin vakavasti

;)

5. MJK

MJK

1 436
    0
    0
    Re: Kun todellisuus hämärtyy. Käytös ohjeita virtuaali elämä

Kumpi noista on nettipersoonasi kanta?

6. Re: Kun todellisuus hämärtyy. Käytös ohjeita virtuaali elämä

Rehellisesti sanoen: molemmat ;)

7. Anonymous

Anonymous Guest

Siis en kysy tätä vakavalla naamalla.

No onhan tämä suhteelisen hauskaa ja addiktoivaa puuhaa, hetkittäin vain vähän huvittaa ja ihmettyttää.

8. Re: Kun todellisuus hämärtyy. Käytös ohjeita virtuaali elämä

Ei ole peiteltyä kuka on Pikkuteemu nickin takana www linkistä saa nimen ja puhelinnumeronkin jos haluaa.

9. Olemalla sitkeästi vaan oma itsesi niin kauan, että kaikki muut alistuvat kohtaloonsa ja hyväksyvät sinut sellaisena kuin olet :)

10. Anonymous

Anonymous Guest

Oikeesti en minä hyväksyntää hae, minä olen tälläinen ja olen aina ollut ja tulen aina olemaan.

11. YpyCL9V

YpyCL9V Member

597
    2
    18
  12. Miksi pyytää neuvoja, jos olettaa, että ei voi kuitenkaan muuttua?

Tiedän, että olen itse katastrofallinen vihreidenkirjoittaja, mutta yhdyssanoihin voisit vähän koittaa panostaa. Tuntuisi vähän aikuismaisemmalta ja asia ei jäisi kömpelyyksien alle.

Kokeile taivuttaa sanaa, jos et tiedä kumpi on tai laita väliin vaikka -ko tai kö -päätettä.

Kumpi on parempi?

Valoko kuvaaja vai valokuvaajako?
    Virtuaaliko elämä vai virtuaalielämäkö?

13. Anonymous

Anonymous Guest

Ymmärtäminen on vaikea laji.

14. En olisi kyllä tätä yo. tekstiä kirjoittanut välttämättä täällä, edes puoliksi vittuillessani.

Ao. tekstistä olen kyllä aivan samaa mieltä

15. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    Pitääpä itsekkin kokkeilla noita, kun saakutti tulee välillä sellaista tekstiä ettei saa itsekkään selvää kun lukee myöhemmin. Sais noi yhdysko sanat toimimaan siis ainakin, toivottavasti. Siis puhun nyt itsestäni, pentele.

16. Nuorina emme ymmärrä, koska emme ehdi ymmärtää.
    Keski-ikäisinä voimme ymmärtää, jos pysähdymme odottamaan.
    Vanhoina emme ymmärrä, koska asiat ehtivät edellemme.

17. motris

motris Well-Known Member

4 892
    765
    113
    Vähän sama kuin sokea näkee paremmin jos ottaa mustat lasit pois silmiltä?

18. Ymmärrys olisi helpompaa, jos kaikki käyttäisivät samaa kieltä. Esimerkiksi suomea.

Joko onnistuu toi yhdyssanahomma?

Käytöskö ohjeita?

Ei toimi, pitääkö siis kirjoittaa yhteen.

Käytösohjeitako?

Joo. Käytösohjeita.

19. Anonymous

Anonymous Guest

Viimeinen kannanottoni kirjoitus virheisiin.
    No mulla on luki häiriö, sisältää konsonantti sokeuden ja yhdyssanat.
    Käytön useimmiten oikolukua ja jos sanat menee siitä läpi niin ne menee.

Tämä pyyntö oli sarkasmia, käyttäydyn mielestäni suhteellisen asiallisesti enkä näe mitään syytä muuttaa sitä.
    Ja alun perin oli tarkoitus keskustella miten ihmiset käyttäytyvät täläisessä netti ihmemaassa.
    Jos ei kelpaa niin ei sitten.
    Alusta asti eräät ovat pyrkineet kuittailemaan joka käänteessä ja menneet henkilökohtaisuuksiin, itse olen kuitenkin sitä pyrkinyt välttämään.
    Jos jotkut kääpiöt kuitailevat perässäni, niin ainakin pyrin ohittamaan ne jatkossa.

20. Re: Kun todellisuus hämärtyy. Käytös ohjeita virtuaali elämä

Kannatta kieltää myös IRC-Galleria yms, mutta oiekaa IRC:tä ei kannata kieltää se on opettavasiat ja sitä kautta saa iahn oikeitakin ystäviä.