Vs: Savu Toihan on HELVETIN HYVÄ ! no niin, vihdoinkin jotakin katsomista ! Jk: Täytyy editoida senverran että Giltsikuvapuolella... Onhan täällä noita "naturelover" shotteja jotka on ihan bueno...
Vs: Savu Luin tuossa " palautetta kuvista" inputtisi, ja en voi olla kommentoimatta tätä vetoa... Miten niin savu on susta typerä, vai etkö todellakaan nää kuvan kokonaisuutta? Tausta ja sen savumaisuus, verhona kietoutuva shaalin kuvioikkuus, tuo unenomaisuus, vai täytyykö vielä enemmän taivuttaa rautalankaa ?
Vs: Savu Itse asiassa joo ja ei! Elikkä savusta olisi ollut ihan järkevää puhua postauksen yhteydessä, ei niinkään nimetä koko ketjua "savu", koska suurin osa ihmisistä ei varmasti ymmärrä, että tuon nimen alta voi löytyä muotokuva ihmisestä. Eli rautalankaa Nowheremanille: Kuvaa ei avaa kuin murto-osa sivuilla kävijöistä noin nimetyn ketju takia. Kuva sen sijaan olisi hyvinkin voitu nimetä nimellä "savu". Kysymys ei ole yksinkertaisuudesta tai yksinkertaisuuden vaatimisesta, vaan logiikasta, jos olet sellaisesta joskus kuullut? (sorry, että sait samalla mitalla, en minäkään malttanut)
Vs: Savu Musta tässä on rajattu kohde niin erikoisesti että ei saa mistään silmällä kiinni. Makuasia ofcoos mutta minun silmään ei nyt toimi.
Vs: Savu Olet tyhmempi kuin uskoinkaan! Missä kohdassa sanot alkuperäisessä kommentissa että "ketjun " nimi on savu, minä luen tuon tekstisi niin että KUVAN nimi on savu. Ehkä tarkoitit sanoa että ei pidä nimetä ketjua sillä nimellä, joten tsekkaa mitä aijot sanoa ja sitten koeta saada se ymmärrettävään muotoon
Vs: Savu keskity kuviin äläkä toisten kirjoituksiin ja jätä muiden arviointi pääsi sisälle. Näet tämän tekstin vain siksi, että erehdyin osallistumaan keskusteluun, jossa arvioit minua henkilönä. Olisi pitänyt jättää kirjoittamatta ja puuttua vain siihen asiattomuuteen, ettei täällä ole tarkoitus arvioida muita kommentoijia, vaan kuvia tai kuviin liittyviä asioita. Banaanilastia kertyy liiallisesti, jos valitsemasi suunta kirjoittelulle jatkuu yhtään tästä eteenpäin.
Vs: Savu Se juuri mua tässä laukussa VITUTTAA, että on muutamia hemmoja jotka vaan laskee tuota banaanilastia, eikä ollenkaan huomaa omia tekeleitään... Ei ole ensimmäinen kerta kun menee napit vastakkain, eikä ihan mun ansiosta...
Vs: Savu Kuva on hieno ja erilainen. Ehkä aavistuksen liian vähän ko. savua? Mutta lisää tälläistä! Edit: Poistettu moden varpaille astuva lause pois.
Vs: Savu Arvaan, että tuolla on se yksi Vatasen hieno kuva (joka tuli mullekin heti mieleen kun näin nyt täällä olevan) mutta tuo Jukka Vatasen linki ei skulaa (kirjoitettu väärin mm. jukavatanen (pitäisi kai olla jukkavatanen). Korjaa, niin löytää perille. Mä en nyt kerkii laittamaan toimivaa linkkiä tähän, tsori ... - E
Vs: Savu ... sähläystä (tuli postattua sittentoi linkki pariinkin kertaan - mut nastaa torstain jatkoa kaikille !!!)...
Vs: Savu Jopas sai ajatuksen laukkaamaan. Sitäkin, mutta toinen ajatus oli käänteisestä burkhasta. Musta lappu silmille. Tai siis siihen verkkoon; ommellen.