Vs: Kulttuuriministerimme E ole. Mutta Suomessa Sofi pitää Vain Helsingistä. Ainakin niin itte kerran sanoi. Muuallahan hän voi sitten pitää vaikka mistä ? Sofin mielipide - ei minun. Ja mulle on ihan sama - missä joku mitäkin tykkää julkistaa. __________ Ja ainoana vastasin kysymykseen : "Onks Pavea näkyny?" __________ Kai nyt kysymykseen vastata saa - rehellisesti - katkerien maalaisten maassakin ?
Vs: Kulttuuriministerimme Ehkä nettiin sitten kirjoittavat Suomen maalaisia teeskentelevät pärnulaiset ? ________ Mutta kysymykseen saatiin vastaus : Pave on nähty. E : Joten : Kaikki hyvin ? Katkeruutta ?
Vs: Kulttuuriministerimme Alussa kysyttiin : "Onks Pavea näkynyt?" Ja kerroin että ruokakaupassa tuota näkee ostoksilla aina välillä. Sitten oltiinkin - kuin taikaiskusta - jo Pärnussa ...
Vs: Kulttuuriministerimme Tai olihan tossa jotain Tallinnasta. Miksi pave ei saisi olla flunssassa ? Normaalia jäädä pois klesana ?
Vs: Kulttuuriministerimme Ai niin, olenhan mä Arhinmäen nähnyt kulttuuritilaisuudessa. Kuudes aisti-festareilla ja joillain toisella keikalla. Ja eduskunnassa.
Vs: Kulttuuriministerimme Ja mitenkähän tuo ikiaikainen kitinä, kuinka joillakin muka on ihan OIKEUS elää toisten kustannuksella, taas liittyykään kulttuuriministeriimme?
Vs: Kulttuuriministerimme Kamalaa ajatella, miten fanaattiset daidehihhulit nyt ehkenpä lynkkaavat tuon erittäin rohkean (mutta ehkä vaarallisesti harkitsemattoman?) miehen, joka uskalsi sanoa ääneen mielipiteensä Pyhästä Järjestelmästä, joka on kotoisin Jumalhämärästä : Daideilija-apuraha -tsydeemi. Pelottavaa - ne ehkä ripustavat urhean uskallikon jaloista riippumaan torille - kaikkien baskeri ja huivi hintt... ihmisten pilkattavaksi. SakkeM = Nykyajan Messias ristillä :[ Edit : Kauheata !
Vs: Kulttuuriministerimme Ja minä - pelkurina - en sano mistään yhtään mitään - Onko selvä ? PS . Näin Paven futismatsissa !
Vs: Kulttuuriministerimme . . . tuonne voi mennä leikkimään: http://www.facebook.com/PaavoEiOllutTaallakaan (ekä tämäkään ole hassumpi paikka: http://www.facebook.com/NiksejaSyrjaytymisenEhkaisemiseen)