Juups nyt kun täällä on ollut näitä tyttösten kuvia niin jatketaan samalla linjalla, että siinähän se minun oma Valioyksilö eli oma vaimo.. Kuva on eka "kunnollinen" potretti-yritys minulta, tiedän että tumma varjo tuossa leuan alla on kyllä aika häiritsevä mutta onkos muuta kehitettävää? Välineistä sen verran että taustana oven päällä roikkuva lakana ja valaistuksena 1 suunnattava jalkalamppu, elikkäs aika haitekki -kamaa...
Luonteva poseeraus vaimolta. Vaakakuva olisi ehkä tähän sopivampi. Leuan varjo ei hirveästi haittaa, oikeastaan en tiedä haittaako ollenkaan. Hyvä aloitus.
Asento on tyylikäs ja kuvana yleensäkin varsin kiva. Otsa/posket ovat sävyiltään vaan jotenkin liian latteat ja kaipaisi enemmän yksityiskohtia - häiritsee mutta en tiedä miksi. Ehkä olisi voinut myös nostaa valkoista päätä hieman, mene ja tiedä. En kuitenkaan itse osaa tällaisia potretteja ottaa...
Nämä on tietysti makuasioita, mutta ma olisin kirkastanut vaaleata päätä aika rutkastikin (no se on myös suhteellista), tekee blondikuvalle raikkaan vaikutelman. Leuanaluskin tulee selvemmäksi, eikä pää näytä noin irralliselta. Muutenhan tämä on kotistudioharjoitukseksi melkolailla hyvä ensiyritys.
Mä jotenkin tykkään tästä kuvasta. Pienellä käsittelyllä uskoisin miellyttävän omia silmiäni vielä enemmän. Tekisi kyllä mieli kokeilla käsittelyä kuvaan, mutta..
Mä tykkään tästä taas siksi, että tässä on jokin leffamainen tunnelma. Joskin mielikuva liittyy johonkin vanhempaan aikaan.