Vs: Autoja! Eka tuli uusi kupla, sitten mini, sen jälkeen Fiat, odotellaan uutta rättäriä... ;D Ai niin auto kuvia tulee jossain vaiheessa lisää, myös multa... Jos joku ystävällinen persoona ne kuvasta mulle skannaa tai jos ehdin ottamaan uusia... Edit: Jukka: Jenkki tai ei mitään... (tarvittava määrä rautaa, kaakkeja ja kuutiotuumia...) Molempi parempi... (onneksi on molempia...)
Vs: Autoja! Oi oi, jauhesammuttajalla ollut töitä, siinä meni ihan näytöstyyliin tehokas takatuuppari pöheikköön, ei ollunna puikkomiehet asialla...
Vs: Autoja! Oli herrat nuoret herrat navakassa kännissä. Moottoriosastolle sytty tulipalon tynkäki. Ei klassikoita näin kohdella!!
Vs: Autoja! Ihan sama lopputulos jos on karvanoppa tyota tai lasikuitu letukka perseen alla. näyttämishalu ylittää taidot monella sadalla prosentilla radalle ja mars, siellä kyllä selviää missä mennään kun jäädään kymmenillä sekunneilla tavoiteajasta. Tossakin on näemmä ollut läänia vaikka kuinka taittaa sladiin ja kevyellä kaasulla taiteilla ulos tilanteesta, eikä edes mikään tiukka mutka tuo takana oleva asvalttibaana.
Vs: Autoja! Tossa on sopivan mittanen suora ennen loivaa. GTI Almera (150hv)kerkes kelata n.180 tauluu enneks oli pakko hidastaa. En tiiä paremmin mikä täs on ollu tarinaan muuta ku lehtiuutisen verran.
Vs: Autoja! Onhan se käsikirjoitus ihan tässä: Senverran vanha corvette, ettei tietoakaan mistään ESP:stä tai absista, eli perstuntumalla mennään. jos se tuntuma on puuduksissa tai sitä ei ole ollenkaan, lopputulos on tässä. Ihan vinkkinä vaan: noin loivaa karretta ei ole juuri missään moottoriradassa ja niihin mennään sellaista 250 lasissa, vähintään... Ahveniston suoran jälkeinen kaarrekin on senverran tiukka että siihen mennään 180/220 lasissa, sit vaan jarrutetaan...tehokkasti ja käännetään oikealle.
Vs: Autoja! Sehän on helppoa! Vähän samaan tapaan kun tuotetaan mitätöntä, turhaa ja provosoivaa tekstiä, tiedät varmasti? Voit ostaa multa tuon kameran ja ottaa itse parempia kuvia. Oli myynnissä 40 eurolla, otin jo pois myynnistä mutta sinulle voin myydä sen erikoishintaan 80 euroa. Ellei kauppa kiinnosta, ei tarvitse vastata. Mihinkään.
Vs: Autoja! Nyt laitan nämä "vihoviimeiset rellukuvat": ekana yhden hemmon jatkettu R 25 limusiini, ei yhtään vielä suomessa, tästä syystä sormia syyhyää niin penteleesti lähteä ranskasta sitä hakemaan kun hintakin on enemmän kun sopiva, kuin on ihan pakasta vedetty, ajettukin vain alle 100.000 km (jonkun hallituksen jäsenen virka-auto) Sitten toinen on mun Turbo joka ajetiin kotiin Toulouseta pikkuteitä myöten pitkin maaseutukiemuroita jotta säästyttiin moottoritie maksuilta ja ruuhkilta heinäkuussa. oi kun on haikea tunne...
Vs: Autoja! Tiiätkö, nää laatikkorellut ei oikeestaan tarkota varmaan paljo kellee yhtää mitää. Sori :-[. Mikä ihmeen fiksaatio sulla on näihin?
Vs: Autoja! Mä voin kertoa syyn: Mulla oli aito alpine, se oli niin makee peli ! madallettu ja ratajousilla ja semi slickseillä ja suorapuhallus devil putkilla. Tosi herkku, mutta sitten aloin tehdö hommia erän hyvin tunnetun naistoimitajan kanssa, se sai paskahalvauksen mun raaserissa. ei auttanu muu kun mennä etsimään sellainen rellu johon vaihtamalla edes jotenkin säilyis toi menemisen fiilis. rellulla tarjosivat pari vuotta vanhaa leasing autoa R 25 limoa, jonka hinta oli ihan järkyttävä, se oli ainoa johon mun budjetillajotenkin kannatti vaihtaa. sen jälkeen ei muutole kelvaneet, paitsi hetken mielenhäiriössä Citikka CX joka on mun vaimolla nyt ( vuosimalli 84- !!) Mä oon rellu 25 jaoston puheen johtaja, joten en mä voi muulla ajatella ajaa... mutta ottakaa iisisti, vaikka uusia lähden hakemaan niin et tartte tänne niitä enää laittaa, riittää että omat fiilikset pysyy korkealla.. tälläkin viikolla tuli taas kaks tarjousta R 25 Turbosta.. saas nähdä....
Vs: Autoja! No sen Alpinen viel tajuunkin, mut..... Oikeestaa ei täl sen suurempaa välii etes oo. Oon vaan ihmetelly joskus, et mitämitämitä.
Vs: Autoja! kato Kuikuri diggaa italiaa, mä diggaan kaksvitosia, voiksä kuvitella että jos valtio tosiaan maksaa osan autoverosta tuontiautoista takaisin, mä saan seitsemästä autosta rahaa. ja pieni laskuesimerkki: tommonen tavallinen 25 se maksaa saksassa noin 600/1000 euroa, nahkasisustus, V kuukki, aluvanteet ym. Pelkät etu umpiot biliassa on 1400 ekeä kappale. etusumareiden lasit 200 kappale, peilit sähköisenä 600 ekeä kappale aluvanteet jotka sopii volvoo, citikkaan ja pököttiin 200 ekestä ylöspäin. niitten hiekkapuhaltaminen (koko satsi) j maalaaminen pulverivärillä maksaa mulle 70 ekeä , niistä saa "kaverihinnan" satsilta kevyesti 600 ekeä sitten on kunnossa olevat jarrusatulat, vetoakselit, ABC yksikkö. siististä nahkasisustuksesta saa kevyesti tonnin. toimivasta mittaristosta joka on digitaalinen, (siis sitä ei voi ruuvata), myös tonnin, alas tästä vaikka ynnäämään, miksi hieron kaksvitosia, kun tunnen jokseenkin kaikki niillä ajavat suomessa... kato, lentää Blue onella brysseliin kruisailee siellä aikansa mun Apine herkulla (nyt V 6 Turbo) ottaa kaverin mukaan ja tarpeeksi euroja, menee hakeen senhetkisen kohteen, ajetaan yhdessä takas brysseliin ja mä jatkan suomeen ja joko paan kaksvitosen heti lihoiks tai leikin sillä aikani fiksaan tiptopkuntoon, ja sitten vaan myyntiin... aina löytyy halukkaita. nahkasisustus, V6, toimiva ilmastointi, yleensä madallettu alusta, alhaiset kilsat (mulla on tälläkin hetkellä 3 mittaristoa valmiina jemmassa) Tän formaatin voi kopioida, kunhan on toimivat kontaktit...