Vs: Autoja! Olen samaa mieltä että eivät kauheest autoja ole, mutta tartti rautalangasta vääntää meittin syväselostajalle mitä tällä tekniikalla ajettiin takaa.
Vs: Autoja! se on kyllä ihme et joku ns asiantuntija flippailee vähän väliä jossain ketjussa, pitäis olla joku blokki et ku vituttaa ni ei pääse nettiin
Vs: Autoja! On se kauniimpi toi jenkkirauta tästä kulmasta, en näy noi konepellin sovitukset niin pahasti, kun olivat enempi päin persettä...
Vs: Autoja! ja taas olis yhren Rellukuvan aika. Tää on se mun kaikista ensimmäisin ja voivittu mennä töhöttää edelleen vaikka jo kolme kertaa katsastusmies sanoi että mitäs jos lopettaisit ton hieromisen kun kuusakoski niin mielellään tuota ranskanrautaa prässäilis kuutioiksi. Mä sanoin että holdit, hemmo, täähän menee edelleen läpi .. niin on muuten mennyt jo pari vuotta solkenaan vaikka mittarissa on 475.000 kilsaa ja mittarin saa tuunattua just katsastukseen toimivaksi, varmaan olis jo lähellä miljoonaa muten. On nyt tosta raaseri rellusta siirrety nahkasisustus, kun yks jässe halus sen pannukakun tekniikan.taas toisesta siirrettiin mosa, kun se kori ihan mureni käsiin, oli alkuperäinen suomiauto nääs. ihan haperoa ovat ellei ole tehty lisä suojaus alustaan. ei ole suostunut Bilia näitä tuomaan, kun jo viisvuotta vanhat volvot alkaa olla puhkiruostuneita sanoo katsastusmies. Tää on siis vuosmallia 1986... että silleen
Vs: Autoja! Ketjun kuvasisältö on valitettavasti parin viimeisimmän sivun osalta latistunut hyvinkin perinteisiin esityksiin. Mvuoren kontribuutio avaa silmät aiheen laaja-alaisuudelle niin tekniikan kuin aiheenkäsittelynkin osalta. Perinteisestä autokuvauksesta poikkeavaa lähestymistä soisi laajemminkin näkevänsä. Palstallahan ollaan valokuvaus- ei autoharrastajia. Toisi kaivattua vaihtelua viimeaikaisiin monotonisiin autolehtikuvajäljitelmiin ja uutta eloa ja laajempaa innostusta tähänkin ketjuun.
Vs: Autoja! Toiveisiini vastattiinkin kiitettävän ripeästi, kiitos ja kumarrus. Heti tuli monipuolisempia "auto" -kuvia
Vs: Autoja! Tämän päivän autokuva, tekniikka edellä mainittu mutta tosi hevi kehitys: tunnin standi rodinalissa,rollei dia 200 asa, sitten pesu bleachissa ja uudelleen kehitys 10 min C-41 liemissä. vähempikin olisi riittänyt, tämä tolkuttoman jyrkkää ja tiheätä, mutta testi kuin testi.
Vs: Autoja! Mopoja auto ketjussa... ;D Turbotettu auto ilman ahtoviivettä ja se aikaan saamaa tehopotkua, on nössöille. Koosta T3 tai T4 riippuen 2potkaisee" 2700 tai 3100 kierroksen kohdalla ja sitten mennään. Hieno härpäke kun lähtee satasesta ohittamaan ja rinnalla alkaa pito loppumaan, kun tehot tulee kunnolla mukaan Mistä sen tunnistin: Nokka-akseli ja kansi rakenteesta, sekä ylä ripustuksen kiinnityksistä
Vs: Autoja! teho ilman ahtoviivettä on nössöille, olen samaa mieltä, mutta esim keskimoottori rellu 5 turbo kakkonen, 1400 cc mylly ja iso garret turbo, niin järjetön turbolag että pojat espanjassa ja eteläranskassa taitteli suurimman osan noista "Pocket rocketeista" sillan kaiteisiin ja puunrunkoihin. hukkaan meni nekin inssien ponnistelut. ei ollunna pojat käyneet suomipoikien perseenkeikutus kurssia, vaan tärväsivät lelunsa aivan turhaan. minä sentään kisasin BMW CS 500 heppaisen sportin kanssa etuvetoisella kaksvitosella "sankarillisesti" viisi kierrosta Ahvenistolla, kuudennella oli jarrut niin tulikuumat että kiehui nesteet ja häippäs jarrut, sitten vaan varikkosuoran päässä noin 140 lasissa rengasvallin yli katolleen. ei ollunna kaaria, mutta pelkääjän puolelle muljahti ja konepellin tasalle littautui, just mahtu pää oleen suht suorana kun alaspäin roikuttiin, sitten vaan muisti kultaiset kaksi sääntöä, EI vöitä irti, mutta sytysvirta heti veks. sit vaan ootettiin että kääntäisivät oikeinpäin...(ja muisti kiittää suojelusenkeliä siitä että käänsi pelkääjänpuolelle) Ja heti seuraavana viikonloppuna uudelleen samalle radalle, ettei jäisi mitään fobioita kaiveleen alitajuntaa...
Vs: Autoja! Siitä Paris Hiltonin VIP sukkulaa Innsbruckin lentokentältä Itävallasta ja Celica vm. 2000
Vs: Autoja! Toivottavasti tuo "balls" viittaa noihin pallo ukkoihin eikä kuskin varustukseen, sillä siitä vaihtoehdosta en mene takuuseen.