Vs: Autoja! ainakin on oikea merkki, meillä vähän alamaissa mutta kyllä kovassa kurssissa tuolla toisaalla...
Vs: Autoja! Vähän noloa, kun tallissa on Audi seissyt 2005 lähtien, enkä ole siitä yhtäkään "kunnon" kuvaa ottanut. Ehkä pitäisi tässä kesällä yrittää.
Vs: Autoja! Mitäs sulle sitten jää ?? sakuilta Audi,ja Porsche, Englantilaisilta Jagge ja Aston Martin, jenkeiltä ehkä Corvette (siitäkin poistettiin toi servoletti eli nekrulullan nimi veks) Viperi pannaan kanttuvei, aika niukkaa... Mikäs automerkki on voittanut Formula ykkösessä, Le Mansin sporttiautoissa, rallin maailmanmestaruuden, paris dakar aavikorallin, Jääradalla, Jokkiksessa. Niin formula 2, formula 3000, formula renaultissa, oho lipsahti toi merkki... bentleykin on todellisuuudessa Audi valepuvussa, mersu senkun yrittää ja yrittää, niiden f1 moottorissa ei ole mersua muutakuin logo, itte pannu on Ilmorin tekemä, sama joka tekee GM:n indymoottorit, ja kaikille muillekin jolla täppää löytyy tarpeeksi. Toi V6 Clio on aika mukava peli, istunut oon mutta en ajanut. Sensijaan olen ajanut sen edeltäjää R5 turbo 2 keskimoottorisporttia, aivan hillitön peli.
Vs: Autoja! Eikös sen tavallisen ihmisen auton pitäisi pärjätä kauppareissuilla ja mökkimatkoilla. Indy-menestys ja Le Mans-voitot vakioautosta hiukka poikkeavalla pirssillä ei paljon lämmitä. Hyvinhän Rellu Suomessa menestyi 90-luvun ja 2000-luvun taitteessa, kun mallisto ja hinnat oli kohdillaan ja Laguna ja Megane kävi hyvin kaupaksi. Sitten jossain vaiheessa Rellu päätti alkaa harrastaa muotoilua, josta kukaan ei pidä ja laatua, johon kukaan ei luota, sellaisella hinnalla, jolla on vaihtoehtoja pilvin pimein.
Vs: Autoja! Nyt niitä saa lähes ilmaiseksi kun kaikki haluaa niistä eroon. Kyllä sen pitää olla saksmanni tai länsinaapuri...
Vs: Autoja! Rellun menestys Suomessa menee kyllä noitten mulkkujen naapureiden volvokauppiaiden piikkiin. vain noita kauppakasseja tänne myivät. kaikki oikeat rellut jättivät myymättä kun olisivat saattaneet noi volvot häpeään. Mun kaksvitosiakaan eivät suostuneet tuomaan, kun kysyin Vel Satista eli tämän hetken limusiinia, sanoivat että mene ranskaan ostamaan.. mähän menen... Tosta kisa-autopuolesta senverran että laitetaan toi takamootori auton vanhempi ja uusin inkarnaatio, vaikka ei olekaan mun omia kuvia, tiedätte mikä on kohtuuhintainen skabari, joka panee päihin niin lamboille kuin RS Porscheillekin Mitä tulee noitten svedupellejen vehkeisiin, Voortti myy varmaan intiaan ton Volvon ja kukaan ei halua saabia edes lahjaksi, ihan samaa perua se on kuin korean servoletit...
Vs: Autoja! Valitettavasti "traktoreita" ts. volvoja liikkuu varustettuna rellun koneella (esim. 760).
Vs: Autoja! Hienoja kuvia olet taas ottanut. Jälkimmäisen kuvan käyttöä kannattaisi alkaa valvomaan, sillä se on netissä esillä useilla saiteilla, mutta yhdessäkään paikassa ei esitellä sinua kuvaajana.
Vs: Autoja! Meinasin jo puuttua mvuoren kirjoitukseen, mutta huomasin että homma oli jo korjattu. Kuva on kieltämättä hieno, olkoon kuvaaja kuka tahansa.