tuli mieleen tässä kokeilla ihan huvikseen kuinka pitkälle tommosella 2megapixelin hp pokkarilla joka on ihan alkutekijöissä ni kuinka pitkälle kuvan voi viedä photarissa...totuus on siis se että kaikki on mahdollista tuli ihan mielenkiinnosta mieleen kokeilla ku oon harkinnu kovasti jotain sigma dp1 tai canon g10 mutta oon pyöritelly päässä että riittääköhän potkut pieniin säätöihin luulenpa että pitäs riittäää..jos paskasta jpegistä saa sävyjä irti
Vs: mihin 2megapixelin hp pokkari oikeasti riittää? Niin se kehitys kehittyy. Kuvat ovat kovin samankaltaisia kuin ennen vanhaan 1,3-megapikselisellä Olympuksella.
Vs: mihin 2megapixelin hp pokkari oikeasti riittää? pitäsköhän ruveta kuvaamaan vaa tolla hp pokkarilla jonka löysin roskiksesta hmmmm?
Vs: mihin 2megapixelin hp pokkari oikeasti riittää? juu ei se kamerasta ole kiinni!!Sain töistä 4kertakäyttökameraa niin ajattelin kuvata vähän aikaa niille ps. juu ei muokatusta kuvasta kyllä erota yhtään minkä laatuisella kameralla otettu..
Vs: mihin 2megapixelin hp pokkari oikeasti riittää? Ha, loppuperänenhän on kuin suoraan jostain Taru sormusten herrasta -filmatisoinnista. Samaa visuaalista tunnelmaa.
Vs: mihin 2megapixelin hp pokkari oikeasti riittää? lautturi.näinhän se menee tai sanoisko näin että jos ruudut näyttää hyvältä kertakäyttö kameralla ni ni näyttää erittäin hyvältä paremmalla vehkeellää..se on vähä ku musiikissa ku tekee biisin paskalla akustisella joka ei pysy 5min pitempään vireessä ja se kuullostaa siltä hyvältä ni se kuullostaa kunnon vehkeellä erittäin hyvältä...
Vs: mihin 2megapixelin hp pokkari oikeasti riittää? ilkka:tässä todistimme että tarusormusten herran mainokset on kuvattu hp m307!! tulevaisuuden digiperän korvaaja pieni paska mutta pieni ps.patterit kestää 10 kuvaa...
Vs: mihin 2megapixelin hp pokkari oikeasti riittää? ei ehkä tähän kuvat osioon passais tämmösiä kysellä mutta onko kellään kokemusta tosta g10 tai sigman dp1? tommoseks aina mukana kameraks ois aika kätsy ku ei jaksa roudata mötikkää mukana.. ja normisti kulkenu aina joku mittaetsin mukana mut ei tu ikinä kehiteltyä filkkaa ja niit pursuaa tuolta laatikosta ni tän vuoks sen täytys olla kyllä rawia sylkevä..
Vs: mihin 2megapixelin hp pokkari oikeasti riittää? Eihän tämmöisissä postimerkeissä noilla pikkelsseillä juurikaan merkitystä ole. Ongelma taitaa enimmäkseen olla huonossa optiikassa ja automaattihimmennyksen tuomassa puutteellisessa syväterävyyden ja valotuksen hallinnassa. Kun nuo rajoitukset oppii, niin saahan noilla ihan kelvollista kuvaa. Mä otin koulussa muutamat kuvat 1.2mpx:n kamerakännykällä ja kyllä ne asiansa ajoivat.
Vs: mihin 2megapixelin hp pokkari oikeasti riittää? En ymmärrä kysymystä. Nää alkaa olla aika ufojuttuja. Mä olen tosin huomannut noista thmbnaileistakin ettei ne tarvii olla kovin isoja ;-)
Vs: mihin 2megapixelin hp pokkari oikeasti riittää? Silloin joskus, kun 2 MB oli parasta, mitä rahalla sai, niillä kyllä kuvattiin kaikkea mahdollista ja joskus mahdotontakin. Huolellisesti käsiteltynä 2 MB riittää A4 printtiin vallan hyvin. Vastaavasti 4-6 MB (esim Nikon D1X, D2H) riittää A3-kokoon. Enempi on parempi, mutta kyllä niillä pärjättiin. Filmikuvaajat todistivat nuppi täristen, kuinka muka heidän kuvissaan on enempi yksityiskohtia ja sävyjä.... (Vaikkei ollutkaan.....)