Vanhoja kuvia tuli pengottua ja innostuin muokkaamaan niitä uuteen uskoon. Tulikohan taas niinkuin tapoihin kuuluu "vedettyä överiksi" =P
noniin siinä isukki tai sukulainen istututtaa säväreissä olevaa poikaa uuden pyörän kyydissä, hieno pyöräkuva kyllä tuo alempi.
Tuota punaista kohtaa lainaten ( ITSE ) olisin tykännyt enemmän jos hiekkatien ja koivujen sijaan tie olisi ollut oikein pitkä moottoritie...tms. =P Olen hölmö. =D Ja ei siis lainaten ( AARGHHH!!!! ) vaan lisäten?
Hei, toi ykkönen aiheena todella hyvä. Maru, olen seurannut yli puoli vuotta kehittymistäsi tällä alalla ja minusta tuntuu, että tuo valokuvaajan punainen lanka alkaa Sinulla olemaan totta. Ahkera työ palkitaan ja siinä sinä olet hyvä esimerkki. Onko päivää ettei foorumilla näe minimerkkiä Maru73, pistämään itseään peliin, näkemystensä, tekniikoidensa kanssa. En tarkoita, että puolessa vuodessa oppi kaiken. Oppiiko edes koskaan kaikkea. Mutta tuolla asenteella pääsee varmasti pitemmälle kuin meikäläisen kaltaiset tavikset. PS. missä on emerik?