Vs: Venelaituri Ihailin minä kuvaa muutenkin. Mutta sitten juutuin miettimään oikealla näkyviä kaisloja. Ja ehkä sitä, että kuva olisi ollut tehokkaampi jos olisit onnistunut sitä vielä yksinkertaistamaan... Siis hyvä ja rauhallisen kaunis kuva jota katselee mielellään, mutta ei ehkä aivan napakymppi.
Vs: Venelaituri kyllä..optimaalista olisi ollut ilman kaisloja tai mitä heiniä lie ja horisontissa pelkkää sumua,mutta kaikkea ei voi saada.
Vs: Venelaituri Tämä on taas näitä mielipidejuttuja, mutta kun asun tässä aika lähellää.... niin huomasin aamulla töihin ajallessani myös tuon kuvaukselle sangen otollisen sumun. Mulla tulee heti mieleen, että käyttäisin pisintä objektiivia, joka itseltä löytyisi. Sillä saa tuota sumua vielä hieman 'tiivistettyä' ja tunnelmaa kuviin lisää. Tässä kuvassa tuo sumu ei mielestäni tule oikein esille. Eli samaa kuin Nomad, pelkistämistä (yksinkertaistamista) kaipaisi lisää. Ja sumun tuomaa tunnelmaa. T Jukka
Vs: Venelaituri Meinaan siis, että mielestäni tuo venelaituri ei ole kovinkaan kiinnostava, vaikka kyllähän tuo vastarannan sumu tavallaan sopii tuohon autioon venelaituriin. Mun mielestä tuo sumuisuus ja sen esilletuominen olisi mielenkiintoisempaa kuin tyhjä venelaituri. TJukka
Vs: Venelaituri Vastaranta on tuon kuvan juttu. Hieno kuva, vielä kun tuo laituri oli "pelkkä perinteinen" ilman veneen kiinnityspaikkoja niin olispa rauhallinen kokonaisuus.
Vs: Venelaituri jarit:n kanssa vähän samoilla linjoilla. Minusta tämä kuva toimii tällaisenaan olematta täydellinen sumukuva, juurikin tuo vastarannan usvassa häämöttäminen sekä etualan yksityiskohdat tekevät tästä omanlaisen, vaikkakaan venelaituri ei jukkiksen mielestä ole mielenkiintoinen. Erilaisuus ei tietenkään ole itseisarvoisesti tavoittelemisen arvoista, mutta nyt se mielestäni toimii. Mulle kuvasta välittyy vahvasti tunnelma. Se saa hallitun kokonaisuuden ohittamaan yksityiskohdat, kuten venelaiturin pohtimisen.
Vs: Venelaituri mä oon taas sitä mieltä että kuvaaja on nähny tilanteen esteettisesti kauniiksi ja ottanut siitä kuvan..ja katon kuvaa siltä pohjalta mitä kuvaaja on nähnyt...ja mun mielestä kuvaaja on nähnyt kauniita asioita. juhana ps.kaikkein mielenkiintosin elementti on noi tuolit edessä..toivottavasti sulla on ruutuja "tuoleista ja sumu taustasta" ois kiva nähdä=)
Vs: Venelaituri Mikä tässä sitten on kuvaanjan hakema ajatus: sumu, laituri, sumuun päättyvä laituri ? Vastarannan heijastus alkaa siitä mihin laituri päättyy, jees juttu. ehdotus: jos laskisi kuvakulmaa sen verran että siitä mihin laituri päättyy alkaa vastarannanvesiraja? Näkemys eroja... Mieltärauhoittava kuva kokonaisuudessaan.
Vs: Venelaituri Mä sitten tykkään laajiskuvista! Vaikuttaa kyllä oman 10-20:sen osto, mutta kyllä kyllä 10 pistettä! Olisin ehkä kaksi askelta taakse vielä astunut- helppo sanoa, kun en ollut paikalla Hyvä kuva, Higg
Vs: Venelaituri kiitos kiitos,en voinut peruuttaa ,koska kuvaan olisi tullut vaikka mitä rojua vasempaan kulmaan
Vs: Venelaituri ai ai kiitos! mahtavaa juuri tämän näin sieluni silmin ekasta kuvasta! tulispa sumusta tänne kotkaanki
Vs: Venelaituri Tämä jälkimmäinen on paree. Kivan epäsymmetriset ja silti jouheat elementit tasapainottelee kuva-alalla.
Vs: Venelaituri Kyllä se ekakin on kiva, varsinkin jos ei olisi tarvinnut poikkasta lähimpiä poikkihässäköitä, Higg