Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Keittiöstä

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana RDahl, 26 Marraskuu 2005.

1. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    116
    63
    Kuva kuhmolaisesta keittiöstä.

2. Tässä on jotain selittämättömän mielenkiintoista, en vaan tiedä mitä..
    Kai tästä tulee alitajuisesti joku lapsuudenmuisto mieleen tai jotain. Katsotaan aamulla uudestaan!

3. J.Vuokko

J.Vuokko Well-Known Member

8 192
    63
    48
    Eipä voi muuta sanoa kuin, että olet saanut tätä kuvaustyyliä hiottua aina vain paremmaksi.
    Kohtahan noita ei enää erota I.K. Inhan teoksista :)

4. Tallaisistam mä tykkään, taas on Traibe ottanu hyvän otoksen pitäiskö mun alkaa jotenkin arvostamaan sua..??
    Tunnelmallinen kuva jota palaa uudestaan katsomaan. Oikeesti ihqu. Laita lisää näitä.. Toi lamppu ois kyllä ehkä voinu olla pois tai sitten vanhemman mallinen

5. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    Teknisestihän tämä on aika kuraa, kuva kärsii latteudesta eli syvyys puuttuu teknisessä mielessä. Kuva elää sumussa. Kuitenkin sieltä verhon alta löytyy omalaatuinen kuva joka toimii nyt kun katsoo uudempia kuvia jotka ovat hienoja. Jotenkin vain alkaa pohtimaan kuvien tyhjyydestä. Okei, itse kuvasta. Huono, mutta on tässä jotain ja se on jotain menneestä joka herätti ajatuksia. Onnistunut taltiointi.

6. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    116
    63
    Kyse on siis Äitini lapsuudenkodista ja alkuunhan siellä ei ollut edes sähköjä, muistan vielä kuinka kaasulamput sytytettiin, vasta kun tuli oikeasti pimeää. Olin lapsena jopa vihainen kun mummolaan tuli sähköt ;)

Mutta kiitos kommenteista, lisää tulee taas kunhan ehdin vedostamaan.

7. Anonymous

Anonymous Guest

Tän tunnistaa helposti Raimon kuvaksi, oma tyyli on selvästi löytynyt, vai miten on? Salaperäinen kuva, johon ihminen tai osa ihmisestä olisi tuonut eloa.

8. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    116
    63
    Kyllä mä luulen, että oma tyyli alkaa löytyä. Täytyy varmaan ottaa ens kesänä uusiks ja eno (70v) malliks osaan kuvia.

9. Anonymous

Anonymous Guest

Kannattaa ehdottomasti. Tähän kuvaan on helppo kuvitella esim. käsi, joka puristaisi tuota vaasia tms. Lisäisi kuvan salaperäistä tunnelmaa entisestään.