Terppis, Päätin repästä ja yrittää saada vähän rahaa itsellenikin, sen sijaan että tyrkkäisin kokoajan rahaa vain kameratarvikkeisiin. Joten kyhäsin siis sivuston jossa yritän päästä ensimmäiseksi valokuvamiljonääriksi, tai ainakin kymppinääriksi. Samalla ajattelin että kirjoittelisin artikkeleita valokuvaamisesta, kun kirjoittelu välillä tuntuu oikein kivalta. Nyt siellä on vain kaksi, mutta enköhän vaivaudu kirjoittamaan sinne lisää joskus. Tarkoitus olisi kyhätä vielä RSS-feedi, saas nähdä. Elikäs osoite on http://www.henrik.paul.fi/ - jaelkaapas kaikille rikkaille kavereillenne ja sensellaista. Sivut saa myös suomeksi, painamalla linkkiä sieltä jostain ylhäältä. Ja teille laiskoille jotka ette jaksa vaivautua, on muutama kuva sivuiltani:
Olihan siellä kuvia juu, pari ihan hyvääkin. Minäkin alan pian myymään omia kuvatuksiani, jos tällä keinolla saa katettua laitekuluja, tai edes osan...
Varsinkin kanonisteille. Woffun kuvista, ihan jees. Siellä on ne parit legendaariset kuvat ja pääsääntöisesti ne on aika tasokkaita kuvia ja erilaisia. Floppeja ei mielestäni ollut. Kuvia ei mitenkään älytön määrä ole ehkäpä sopivasti? Aika moni on taulumainen ja sopisi tietyllä tapaa seinälle. Tietty tyyli varmasti haettavissa näistäkin, vaikka musta tunnustaa että se ei ole vielä löytynyt täysin. Sitten toistoa. Itse sivustosta sen verran että yläosan logo hiukan omaan makuun kömpelön oloinen, myös flashi tyyppinen pikainen kuvan näyttö kun osoittaa kuvaa itseä ärsytti. Onneksi kuvat sai klikkaamalla isommaksi, sentään. Aavistuksen yliteräviä kuvat, no webbikuvat on ehkä hyvä ollakkin? Onneksi ei ylimuovisia sentään. Muuten sivusto oli suhkot selkeä, ennen kaikkea toimiva.
Tattis kommenteista. Se, ettei tullut haukkuja, merkitsee jo jotain tällä foorumilla. Eli painan päälle. Totta, kuomaseni, mutta ei se kemikaalien kanssa läträys ihan ilmastakaan ole... tämä takia "voi olla"
Kyllä mä nyt Wolfie sanon, että jos meinaat tienata ja vieläpä oikein rutosti, niin there's no business like kuvatoimistobusiness!! Bling-bling!
Kokeiltu on, ei oo mun juttu. Menee valokuvauksinnostuksesta pohja jos havittelee volyymiä sen toivossa että joku vahingossa tilais just mun kuvan, ja sekin johonkin mainokseen. Totta puhuen ei pointti ole rikastua, vaan se että ne on tauluina muiden seinillä. Jos joku entuudestaan tuntematon henkilö tilaa multa yhden taulun, tarkoittaa se mulle paljon enemmän kuin jos joku firma haluaa mun kuvan mainoksiinsa. Siinä on jotain henkilökohtaista ja suorasti imartelevaa. Edit: pienen pieni "ei" puuttui yltä.
Veit sanat suustani. Oma kuva tauluna jonkun seinällä tuottaa paremman tunteen kuin joku tusinamyynti.