Hieno kuva. Luonnetta tuntuisi mallistakin löytyvän (korut, hiukset, silmät) joka paistaa hyvin kuvasta esille. Erinomaista. Vesku
en mie tiiä näytänkö tässä iteltäni, mut iho on ainakin hyvin siloinen. whii men, i'm a doll ps:malli ois voinu kammata tukan
No ei todellakaan. Osa kuvan luonteesta/tehosta on tuossa huolettomassa olossa. Ja samantyylistä ajatusmaailmaa muistelen nähneeni niissä sun muissakin aikanaan. Vesku
Hiton hieno kuva, alkaa tarelle hahmottua tuo valojen käyttö melko mallikkaasti. Mutta kamman sijasta olisin tukkaan hiusvaloa kaivannut
Oikein iso mun mielestä tähän eteen, näin: Mun mielestä... ( Hitto, ei se ole kovin iso. ) Negatiivinen ensin: Tässä on jotain sommittelullisesti outoa. En osaa sanoa, miten olisi parempi mutta silti on jotain outoa. Koko taustasta ja valaistuksesta tulee niin kliinisen ja järjestellyn täydellinen vaikutelma että jo vähän menee koko aitouden tuntu koko otoksesta. Lisää ilmettä mä myös toivoisin. Positiivista sitten. Tekninen laatu on aikas täydellinen. En tiedä, mitä tuohon paremmin tekisi. Jälkikäsittelyä myöden on todella hyvin onnistuttu. Tässä on myös hyvä yhteys katsojan ja mallin välillä, ja vaikka annoin omasta puolestani risuja ilmeiden vähyydestä, niin kuitenkin malli on hyvin luonnollisen oloisesti tässä ilmeessään. Hiukset myös tasapainottavat sekaisuudellaan muuten kliinistä kuvaa. Lävistyksilläkin on ehkä oma osuutensa. Värimaailma on myös kiva, varsinkin hiuksien osuus kokonaisuudesta. Ovat sykähdyttävän väriset, ja sopivat vaatteen kanssa hyvin yhteen. Lopulta ihan kiva kuva, mutta tuskin jää mieleen kovin pitkäksi aikaa. p.s. Kammatut tukat on hanurista. Nimim. Kampasin viimeksi vuonna 2002, jollei tupeerausta lasketa kampaamiseksi. No ei vaan, oon mä tossa välillä kerran kammannu, ennenku ekan kerran värjättiin.
Tässä on vain ulkoa ikkunan kautta tullut luonnonvalo, taustana valkoinen seinä eli käytin KISS menetelmää (Keep It Simple Stupid).
Hauskaa, että silti mä valitin että valaistuksesta ja taustasta tulee luonnoton vaikutelma. No, ehkäpä valon ja muun asettelu vaikuttaa enemmän kuin se, mikä se valonlähde lopulta on. Tietysti luonnonvalo on useimmiten kaunis valonlähde. Niin tässäkin, valo on kyllä nättiä vaikka sitten lopulta en sen käytöstä niin paljon pidäkään. Olisi toki voinut paljon huonomminkin käyttää. Tässä kuitenkin valoa on oikeissa paikoissa niin että kasvot pääsevät oikeuksiinsa ja kuvaa on sinällään miellyttävä ja luonnollinen katsoa.
Valo ja sommittelu on oikein hyvä mutta mun makuun tälläisessä potretissa terävyysalue saisi yltää hieman taaksemmas. Nyt on osa hiuksista terävyysalueen ulkopuolella.. Voihan se kyllä olla tehokeino tuoda kasvot vielä paremmin esiin.
Todella hyvin ikkunanvalopotretiksi. Mullakin ensioletus oli että Tare on käyttänyt tässä sitä uutta keikkavaloa, ja katselin kuvaa ihan sillä mielellä. Hienosti on luonnonvalo hallittu.