Vs: Aito Harrikka ilman epäaitoa Niinaa (edit: tämä siis liittyi nyttemmin säikeestä poistettuun viestiin). Kaunotarta en ole kykeneväinen näkemään (lienee subjektiivista), mutta täällä on perinteisesti vedetty herneitä nenään kun on pistetty kuvia toisten ihmisten säikeisiin, paitsi jos on erikseen kutsuttu...
Vs: Harley Davidson kuorrutettuna Niinalla Herneitä menee aika ymmärettäväsi nenään kun lisäkuvat tappaa keskustelun alkuperäisestä kuvasta ja poikii muuta, yleensä aiheesta poikkeavaa keskustelua. Jokainen postaa kuvansa omaan säikeeseen, tai sellaiseen säikeeseen jossa aloittaja on kutsunut muitakin näyttämään kuvia. Niinpä poistan ko. kuvan, että alkuperäinen kuva saisi sen tilan kuin alunperin oli tarkoitus. Itse alkuperäiseen kuvaa: Nätti peruskuva aiheepiiriin, mutta jostain syystä ei kuvana sykähdytä, ehkä "liian nähty" ja omaperäisyys puuttuu. Malli saa toki ansaitsemaansa positiivista huomiota, kuten kaunis malli yleensäkin..
Vs: Harley Davidson kuorrutettuna Niinalla Malli ei saa 'ansaitsemaansa huomiota' kuvassa, koskapa vaalea korsetti tai mikätoppisenytonkaan on aseteltu täsmälleen samansävyistä taustaa vasten. Ainakin minun rupunäytölläni mallin masu ja taustan kivi sulaurtuvat sulavasti yhteen. Kauniinkin mallin tapauksessa kuvaajan on muistettava katsoa myös mallin taakse. Oppikirjan sivulta 1, kpl 1. Lisäys: kuvasarjan kuva 10 osoittaa kuvaajan osaavan kuvata.
Vs: Harley Davidson kuorrutettuna Niinalla Sori offtopic-kommentista, mutta... Täällä saattaa uudella käyttäjällä olla nykyään hieman vaikeata erottaa, mihin ketjuun saa ja mihin ei saa laittaa omia kuviaan sekaan. On noi yhteiset kuvaketjut alkanu sen verran tavaks tulla. No, sanotaan kuvastakin jotain.. Aika hyvin toi korsetti tosiaan osuu juuri tuohon vaaleaan kiveen. Hyvä suojaväri siis. Se kyllä aika tehokkaasti syö kuvasta sitä tehoa, kun pääkohde ei nousekaan esiin vaan maastoutuu muuhun massaan.
Vs: Harley Davidson kuorrutettuna Niinalla Kiitokset palautteesta, kuvaustilanteessa se taustan kivikasa ei vaikuttanut vievän tehoa itse mallista. Tarkkutta! Seppo JK. Se kymppikuva ei ihan mennyt nappiin, mutta ihan opettava kokemus siitä tuli.