Sattuisikohan forumilla joku tuntemaan Jorma Salonen -nimisen henkilön, kenties tietämään miten saisi yhteyden? Syntynyt 1944. Asunut Espoossa ainakin vielä 2000 -luvulla. Ammattivalokuvaaja. Viimeisin osoite Sevettijärvellä. Miksi kyselen ja nimenomaan täällä? Käsittääkseni Jorma on ollut melko aktiivinen valokuvauspiireissä vielä Espoossa asuessaan. Minulle päätyi Jorman omaisuutta 2008. Silloin päättyi vuokrasuhde Haagassa kerrostalon kellaristudiossa putkiremonttiin. Olin pimiössä alivuokralaisena (ainoana aktiivisena käyttäjänä), en tavoittanut Jormaa annettuun määräpäivään mennessä jolloin huoltoyhtiö olisi hävittänyt kaiken tavaran pimiöstä, en myöskään saanut tietoa oliko Jormaa ylipäätään tavoitettu ko. asiassa. Otin Jorman tavaroista kaiken mitä sain omiin tiloihini mahtumaan. Jormaa en ole sen koommin tavoittanut. Väestörekisteristä sain osoitteen, lähetin kirjatun kirjeen joka palautui. Puhelinnumero toimii edelleen silloin tällöin, ei vastausta. Katoamisilmoituksenkin tein 2009, mutta en ole sukulainen, en saa tietoa löytyikö Jorma, elääkö edes. Jos elää ottaa yhteyttä halutessaan, kertoi poliisi. En ymmärrä miksei Jorma ottaisi minuun yhteyttä saadakseen tavaransa takaisin. Ei minulla kuitenkaan ole sydäntä hävittääkään miehen valtavaa negatiivimäärää, tauluja, historiaa. Olen jo muuttanutkin nämä tavarat kahteen kertaan. Poliisin mielipide katoamisilmoitusta tehdessä oli ettei minulla ole mitään vastuuta tavaroista, ei varmaan olekaan, mutta kun... Tunnetko Jorma Salosen ? Ota yhteyttä. Jos et näillä tiedoin tiedä tunnetko juuri tämän Jorma Salosen, lisätietoakin on saatavilla. Niko