Vs: Oonks mä laihtunu? Hieman on mennyt käsittely mielestäni överiksi. Vaikuttaa iho jotenkin muoviselta. kapa
Vs: Oonks mä laihtunu? [tt][/tt] Eipä mennyt kauan kun tämäkin havainnointiin. Ja alan ammattilaisen luuluis näkevän mistä on kyse. Käsittelyä ei ole tehty. Kuva on hiukan epätarkka johtuen suljinajan1/30 ja polttovälin 70mm suhteesta joka on ollut käsivara kuvaamisessa väärin, mutta tarkoituksella. Onko niin että filmikuvissa epätarkkuus nähdään ja siitä ehkä mainitaan, mutta se hyväksytään ja digikuvassa sama asia on kuvankäsittelyä ja kiellettyä?
Vs: Oonks mä laihtunu? Miten niin överiksi? Eikös tässä mallinukesta olekin kysymys? Ei kai kenenkään kotona noin hyvänäköisiä naisia, siis aitoja, asusta?
Vs: Oonks mä laihtunu? No ehkä se oli....kun nyt asiaa hiukan miettii....mutta kapakin laittaa sen hymiön sinne perään kuten muutkin. Mutta aivan sama. Pääsinpäs tuosta epäterävyydestä mainitsemaan. Sitä asiaa kannattaa pohtia tai sitten ei. Kävin ne rintsikat jo viime keväänä Helluntaiseurakunnan kirppikseltä ostamassa. Onhan nyt sitten omat. En oo kokeillu mahtuuko mulle ja enkä kokeile....repeää.
Vs: Oonks mä laihtunu? Kun näin otsikon ja kirjoittajan nimimerkin niin suu kääntyi jo hymyyn ennen kuin sivu oli auki. Intuitio oli oikeassa