Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

iceBREAK valokuvaus 18.4.2010

Keskustelu osiossa 'Kuvaustapahtumat & valokuvanäyttelyt' , aloittajana kailin, 5 Huhtikuu 2010.

1. kailin

kailin

1
    0
    0
    moi

Etsiskelemme tämän vuoden iceBREAK -koskimelontatapahtumaan valokuvaajaa. Olisitko kiinnostunut?

Tarkoituksena on dokumentoida koko hoito. Siis kaikki kisat ja tapahtumat sekä yleiskuvia yleisöstä, myynti- ja esittelypisteistä jne...
    Kuvia käytetään sitten lehdistötiedotteissa sekä seuraavan iceBREAK:in markkinoinnissa.

iceBREAK -tapahtuma on ( sponsorilakanoista huolimatta ) ei kaupallinen ja pyörii täysin talkoovoimin. Mahdolliset käteen jäävät tuotot menevät Kymijoelle rakennetun koskimelontatukikohdan rakennus- ja ylläpitokustannuksiin. Palkkaa ei siis ole tarjolla, mutta bensat yms. kulut tietty korvataan. Palkio järjestelyporukalle on talkoosauna ja mahtavat IB -jälkilöylyt notkuvine pitopöytineen.

Lisätäkynä voin vielä tarjota mahdollisuuden lähteä kokeilemaan koskimelontaa Kymijoella.

Otathan pikaisesti yhteyttä, jos homma kiinnostaa. Jos et itse ole kiinnostunut, voit tietty vinkata, jos tiedät jonkun soppelin kaverin.
    Osallistun itse kisaan enkä siis pääse itse kuvaamaan.
    Tapahtuma järjestetään Helsingissä Vanhankaupunginkoskella 18.4.2010 klo 11 - 16. http://www.kohinaa.com/icebreak

t:
    Kai Lindqvist, QFAP
    +358 50 511 3639
    kai(ät)jmgstudio.fi

Sahaajankatu 35 B
    00880 Helsinki
    Finland

www.jmgstudio.fi

tai:

Kai Lindqvist,  +358 50 511 3639
    kai.lindqvist(ät)kohinaa.com

www.kohinaa.com