Harmittaa kun tuohon ekaan kuvaan tuli tuo sängynreuna mukaan tuonne vasempaa yläkulmaan, mutta kun seurasin vain sivusta niiden kutittelua niin eipä voi muutakaan.
Vs: Äidin tyttö Kasvot ovat pääasia ja varsinkin ensimmäisestä kuvasta välittyy lämmin ja iloinen tunnelma.
Vs: Äidin tyttö Kivoja, tuossa toisessa kuvassa on rapsutussessio jo saavuttanut tarkoituksensa ja tytär on nukahtanut onnellisena, äiti on syventynyt jo miettimään mitäs sitten pitää tehdä, tiskata, laittaa ruokaa, pestä pyykkiä, silittää, siivota - arjen miettiminen näkyy silmistä.
Vs: Äidin tyttö Kiitos kaikille, mukava kuulla että tunnelma välittyy kuvissa. Se on mielestäni hienoa kuvaajana kun pääsee ottamaan kuvia niin että kohde ei välitä kamerasta ja näin ollen on mahdollista olla itse osana sitä hetkeä, parhaiten näin myös kuvan katsojalle välittyy se oikea tunne mikä kuvista huokuu. Kiitos.
Vs: Äidin tyttö Ei ole nukahtanut, enkä usko että miettii noita asioita. Kunhan miettii taikka haaveilee taas jostain, sillä on tapana mennä jonnekkin kauas pois aina välillä. Meillä kotiasiat hoidetaan aikas tasapuolisesti, minä kun olen tässä perheessä enemmän kotona lasten kanssa. Se taas johtuu työajasta, oma työaikani on että 4*12h töissä ja kuusi päivää kotona. Vaimoni tekee myös vuorotöitä, se on töissä silloin kun minä olen kotona. Ollaan tosin kyllä yhtä aikaakin kotona, ainaskin välillä. Voi kuulostaa hullulta mutta meillä toimii, eli nuo mainitsemasi asiat eivät ole minulle vieraita Jos vielä valotan asiaa sen verran, vaimon mielestä tämä kutituksen kohteena olevalla Jade on minun lellikki. Voi tosin jossain määrin olla tottakin, syy taas on siinä että Jaden kohdalla sanoin vaimolle kun se silloin tienasi paremmin kuin minä että mene sinä töihin ja minä jään kotia. Tuli sitten vietettyä aivan ihanat reilut 9kk kotona arkea pyörittäen, en vaihtaisi päivääkään pois. Eli kotihommat menee meillä tasan, kelpasiko ?? Mutta eikös se ole hyvä että jokainen näkee kuvan miten sen kuvittelee, olit kyllä oikeassa että jossain kaukana se mielessään on taas.
Vs: Äidin tyttö Minä en näe arjen askareita kakkoskuvan ilmeessä. pikemminkin melko onnellisen etäisyyden menneeseen tai tulevaan, aavistus hymystä....