Vs: Studiossa, pojat Mikä nyt oikein mättää..? Onko tämä sellainen valokuva sisällöllisesti, toteutukseltaan tai jostain muusta syystä mitä en keksi, että ansaisti päästä esille?
Vs: Studiossa, pojat Tämä on kyllä upea, ihan sen enempi analysoimatta. Iskee hyvin, emotionaalisesti.
Vs: Studiossa, pojat Rajauksen kanssa on tullut hätä kun toisen kölvin käsi on syönyt niin paljon tilaa. Rehellinen keskeissommitelma olisi ollut enempi mieleen ,)
Vs: Studiossa, pojat Keskellä olemisen takiahan on pojat nyt paikallaan, eikä liikettä oikein välity. Valoisuustasapaino nöösien välillä on myös vähän epäsuhta, semminkin kun valoa lähemmällä pojalla on vaaleampi paita. Ja tuntuuko kuva vähän softilta? Onhan tuo tenavien temmellys aina viehättävää, mutta olis sen ehkä kuvaavamminkin voinut kuvata, näin nokkelasti asian muotoillakseni .
Vs: Studiossa, pojat Mukava tausta ja ilmaanhan ne on saatu, mutta asennot ei minusta ole hyviä. Pienempi näyttää lyhytkätiseltä. Eniten silti minun silmää häiritsee pehmeys.
Vs: Studiossa, pojat Sori JPU mut minusta tää kuva ei ole missään linjassa sun kommentointiin muiden kuvista. Siis kundi joka kommentoi näin muidenkuvia Ja sit pistää ite näytille tällasen Sirenin trampoliinikuvia vastaavan räpsyn. Mä olen huolissani et oletko ihan ookoo itsesi kanssa?
Vs: Studiossa, pojat Mä olen ok, lähinnä ihmetyttää tämä kollektiivinen puolustustarve, vai olisiko enemmän hyökkäys? Kuva kelpasi ja siitä pidettiin tilaajan toimesta, vaikka se räpsy mielestäsi onkin.
Vs: Studiossa, pojat Niinpä se totuus tuli sieltä. Eli se niistä taiteellisista tavotteista kunhan tilaaja on tyytyväinen ja maksaa otoksen. Mutta minusta tämä jättää juurikin tyhjänpäälle ja mietin miksi laitettu tänne näytille kun ei tässä mitään hirveitä valokuvauksellisia kiksejä ole. Lähinnä näyttää harjoittelulta. Mutta kun ei ole lapsiin mitään tunnesidettä niin jäljelle ei jää mitään. Lähinnä mietityttää että jos tämän kuvan olisin minä laittanut niin olisitko sinä jäänyt tyhjänpäälle ja miettinyt syitä kuvan julkaisuun?
Vs: Studiossa, pojat Eipä tuota argumenttia voi kyllä käyttää missään vaiheessa kuvan puoltamiseen. Ei ole kuvan laadun tae, vaikka se julkaistu olisikin(mä voisin käyttää tota argumenttia kymmenien kuvien kohdalla). Kuvaan en ota hirveemmin kantaa, koska uskon että olet hakenut oman mieleisesi kuvan ja se on täysin hyvä niin. Valoissa opiskelun tarvetta kuitenkin.
Vs: Studiossa, pojat Niepille: Oli miten oli, nuo lainauksesi on poimittu eri viesteistä ja yhdistetty tietoisesti vain antaaksesi huonon kuva minusta. Mitä oikeastaan tahdot, kieltää kommentoinnit, vai vain minun kommentit? Ymmärrän perustelusi, esillä olevasta kuvasta, se on ok. Tietysti studiokuvaaminen on minulle harjoittelua ja kuvassa on virheitä, liike-epäterävyyttä ja niin kuin Kaarne totesi pojat ovat väärin päin päävaloon nähden. En huomannut asettaa heitä eripäin kokemattomuuttani studiossa.. Pehmeä kuva ei ole, eikä edes puhki, vaikka tuo huono pienneys sellaista näyttäisi. Erikoista silti kun kommentointi on sallittua vain jos pystyy itse kilpailemaan kuvilla, minusta kuvia pitäsi voida tulkita vaikka ei esittäisi mitään itse. Ja jos luet tarkemmin Tarelle kirjoittaman kommentin, niin ehkä voit ymmärtää, etten kyseenalaistanut kuvia mitenkään, vaan kysyin tavoitteita, että voisin itse paremmin hahmottaa mitä hän tavoitteli kuvilla, sekin selvisi enkä muutenkaan pitänyt kuvia huonoina.. Jos poimit minun kommentteja sieltä sun täältä ja yhdistelet niita vapaasti, niin saat aikaiseksi millaisen tarinan tahanasa, vaikei sillä olisi mitään tekemistä sen kanssa mitä oln kirjoittanut, onko se sinusta reilua ja oikea tapa saada "tahtoasi" läpi, parantaako se ilmapiiriä foorumilla? Älä vastaa, mitä se minulle kuuluu
Vs: Studiossa, pojat Vastaan silti. Lähinnä meinasin et tää pomppukuva on teknisesti ja taiteellisesti ihan samalla viivalla sen sänkykuvan kans, molemmat mielestäni harjottelukuvia joista voi kysyä seuraavaa: [QUOTE> [/QUOTE] Minusta tuntuu että katselet muiden kuvia eri skaalalla kuin omia kuviasi, olenko väärässä?
Vs: Studiossa, pojat Olet. En kyllä tiedä mistä sänkykuvasta puhut? Ei kun nyt tiedänkin.. Hästens sänky. Minusta tämä omani on paljon parempi, joka suhteessa. Puhtaasti kuvana.
Vs: Studiossa, pojat Pehmyt ja puhki (tarkistin pipetillä prkl) on, mutta on tässä kuitenkin aistittavissa sellaista aitoa lapsen riemua, vaikka tilanne onkin lavastettu (duh). Studio-olosuhteissa toiminnan kuvaaminen on varmasti haastaavaa, säädä siinäkin sitten jotain valoja kohdilleen kun kohde liikkuu enemmän tai vähemmän arvaamattomasti.. ..olettaisin. Peruspönötys peruskolmio naamassa olisi näistä ollut se vähemmän parempi, tunne tekniikan edelle - ja ihmisillä hyvä tahto.