Vs: Koulumuisto Mä oon yksin tässä isossa koulussa iltaisin, kun mulla on siellä opetusta. Hiippailen pimeissä luokissa syksyllä ja talvella, mulla on avain joka paikkaan. Mun oma luokka on vanha pienempi liikuntasali. Tämä koulu oli sotasairaala sodan aikaan. Mun luokka oli paikka, jonne kuolleet vietiin, ruumishuone. Täällä kuulemma hoidettiin sodan aikana Ehrnroothkin, tiedä sitten. Niin tai näin, koulussa on rauhoittavaa hiippailla yksin pimeässä iltaisin. Mulla on luokassa vanha rullatuolikin ja terveydenhoitajan hoitosänkykin. Ei mua siellä pelota, päinvastoin, rauhoitun siellä. Mä oon Eero nyt ihan kunnossa. T Jukka
Vs: Koulumuisto Hyvä !!! Mäkään en pelkää kummituksia. En ollenkaan en. Olen tehnyt ruumisaiheista työtä, useimmissakin paikoissa. Ja asunut nk. "kummitustalossa". En kuitenkaan kerro täällä enempää kokemuksistani Kalman kanssa - joku voisi jopa luulla että mä olen vähäsen niinku 'hei hei'... Kärsisi järkevän miehen maine, julkisuudessa... tiedäthän. - Eero
Vs: Koulumuisto Tekisi mieli kysyä yksi kysymys, mutta kun en oikein uskalla. Koska jos kysyn ja olen oikeassa, niin kaikki ajattelee ja huutaa, että ootsä tosiaan noin dorka että tarttee päivänselvää asiaa kysyä, ethän tajuu siis tiäksä mitään. Ja jos olen väärässä, niin kaikki luulee, että _mä_ vittuilen ja siitä ei taas saa yleensä kuin turpaansa (ai juu, näin saisi sanoa!), eikä kenellekään tule viime kädessä hyvä mieli. Mutta jos en taas kysy, niin joudun elämään koko kolkon elämäni lopun ymmärtämättömänä. Kuka sellaista kestää? No, elämä on valintoja ja suuria päätöksiä täynnä. Ja jokainen valinta muokkaa tulevaisuutta. Pakko on siis kysyä, ähym: vittuiletko sä tällä kuvalla jollekin kohderyhmälle vai peräti jollekin yksittäiselle henkilölle? Edit: taisipa olla turha hirvittivän pitkä selvennys. Jukkishan juuri selitti kuvan olemassaolon syyn. Kai?
Vs: Koulumuisto Ei kai se sentään mulle vittuile. Helvetti, en yhtään hiffannut ennenkuin kysyit !!! Aivan sairaan sikamaista !!! HYI !!! - Erska
Vs: Koulumuisto Tä? Tämä on kuva on otettu ihan tosissaan, ilman minkäänlaisia taka-ajatuksia. En mä ole koskaan vittuillut kuvilla kellekään, enkä sellaista yrittänyt, enkä tule yrittämään. Ei mun taidot sellaiseen kuvakerrontaan riitä. Mutta kysyä aina saa, niin ei jää vaivaamaan :=) Sikäli hassua, että oon yrittänyt nostaa omaa postitusrimaa, paitsi noihin kuvaketjuihin, joissa on joku aihe. Tässä kuvassa on valittu tietty polttoväli ja tekniikka haetun tunnelman saamiseksi. Mutta ei siitä sen enempää, mitä tunnelmaa hain. Jos joku kokee jotain katsoessaan, niin hyvä. Jos ei, niin ei sekään haittaa. Mulle tämä on tärkeä kuva. T Jukka
Vs: Koulumuisto Mä en ikinä vittuilisi Eerolle. Mä diggaan Eeroa ja mielestäni paras ja taidokkain kuvaketju täällä on ja tulee olemaan 'Olen komea mies'. Ellei Eero keksi jotain uutta. T Jukka
Vs: Koulumuisto Toi mr.Heimis herätti uinuvana piileksivän vainoharhaisuuden mielessäni. Aloin jo epäillä että tässä viitataan halveksuen JUURI MINUN huonohkoon koulumenestykseeni murrosikäisenä skidinä. Onko nyt ihan varmaa ettet vittuile. IHAN VARMAA ? - E (Ystävyyskö vaakalaudalla?) Edit: En tiennyt että vastasit jo (kun skrivasin tota). Uskon, vain pieni epäilys kiusaa vielä. Oih ! - Nyyh, minä
Vs: Koulumuisto Ei ole pienintäkään veemäisyyttä ilmassa. Mistä sä sellaista sait päähäsi? Mistä mä voisin tietää sun koulumenestyksestäsi? TÄH! T Jukka EDIT: VUORENVARMAA, ETTEI EDIT2: Ei tämä kuva liity mitenkään koulumenestykseen, vaan omiin muistoihin koulusta. T Jukka
Vs: Koulumuisto Tunnetko: Paiskaan henkisesti handuasi JUURI NYT, tunnetko sen? Työmiehen reilun kädenpuristuksen? Kolmisen lyhyttä vatkaisua - NYT ! Asia on selvä. Unohdetaan koko paska ja jatkataan asialinjalla, niinkuin vain me voimme. - Erskasi Edit: Tietenkin TIEDÄN ettei ollutkaan mitään syytä... Toi Heimopäällikkö on _ehkä_ jonkin asteen maagikko ja sai tämän kaiken aikaan okkultistisilla, pimeillä rituaaleillaan ? Pelottavaa...
Vs: Koulumuisto Tässä käteni, iltaa! Tunsin tiukan ja rehdin puristuksen. Käyn nyt vuokraamassa dvdeen, mutta tulen vielä takaisin tänään. t jukka
Vs: Koulumuisto Puhukaa kuvasta jotain, haukkukaa, kehukaa, mitätöikää. Jätetään tämä muu löpinä pois. Miten se täytyy taas ilmaista: Mä olen tosissani ottanut tän kuvan ja tosissani postittanut. Itse pidän tästä kovin - hyvin erilainen kuin tähänastiset kuvani, olen tähän itse tyytyväinen. Mulle tällä on merkitystä. T Jukka
Vs: Koulumuisto Kuvasta itse alunperin "puhuinkin". Sit' joku veti tän ihan oudoille, asiattomille vesille ! Vaikeaa ymmärtää senlaatuista,... sabotaashia ? Kuvahan on tyrmistyttävän syvä ja monitasoinen. Kuin itse koulukin -fasistisella tavallaan (tavallaan)- on. Sisällöllisesti täysin tyhjä, mutta siellä oli oltava. Juuri siltä se tuntui - Hyvin yksinäiseltä paikalta. Opin sai muualta, pääosin, kirjastoista mm., myöhemmin muista opinahjoista. Paljon meteliä siellä mutta täydellinen eristyneisyys ja tympeys sitä kohtaan. Mitä enemmän vuosia siellä oli - sitä pettyneempi siihen oli. Sadistinen pohojammaalaanen luokanvalvoja hulluine kiiltävine killisilmineen. Väkivaltaiset oppilaat. Iloisuudet lomien alkamisesta jne. Ajatellut koulua viime aikoina paljon, kun lapsi on siinä iässä että aloittaa oman opintiensä. kaikki nämä ammuskelut ja muut hirvittävyydet... Omat negaatiot, muistot. Toivon lapselleni parempaa. - E
Vs: Koulumuisto Tuota noin, kuvassa voisi olla mikä vaan virasto tai vastaava pikku pyrokraatin pikku paratiisi. Mitä itse muistan koulusta oli liitutaulu, sellainen pahvinen suomenkartta ja kekkosen kuvakin taisi olla. Luokan edessä kansankynttilä söpertää hebreaa. edit: korjailin kirotusvirheen, saata jäädä mutta jääköön.