Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Koukussa jalkapalloon?

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana Jari Siren, 12 Kesäkuu 2006.

Minä olen apuuva, ei pääse kuvaamaan kun pitää katsoa joka matsi!

1. MJK

MJK

1 436
    0
    0
    Irccaa vähemmän.

2. juuze

juuze

58
    0
    0
    En todellakaan. Suorastaan v*tuttaa, ku sitä tulee joka tuutista ja torvesta jatkuvalla syötöllä. Jalkapallo on yks niistä harvoista lajeista, joita ei jaksa seurata. Kohta tulee jo ihottumaa.

3. 90 min keskikenttäpallottelua jossa kohokohta on kun saadaan yks kuti maalia kohti joka sekin menee kaks metriä yli = kuolema

4. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Isot miehet/nuoret miehet juoksee pienen pyöreen pallon perässä... just joo.

Tosin. Niillä miehillä/nuorilla miehillä tuppaa olemaan hyvät jalat, jotta siinä mielessä lajia vois seuratakin...

Mutta toisaalta, ei hyvät jalat jaksa nostamaan tarpeeks kiinnostuskynnystä tämän lajin ollessa kyseessä.

5. jus_si

jus_si Active Member

3 150
    0
    36
    Minä olen.. ihan joka peliä ei tule katsottua,mutta liian monta minuuttia menee tv:n ääressä futista tuijottaessa. Pelien välissä käy ite kenkimässä palloa jalat ruvelle..
    Ehkä tämä helpottaa,kun saa veneen korjauskesta ja on syy mennä ulos.

Tänäänkin tulle ranska-sveitsi ja brasilia-kroatia.. ei perkele.. se on taas yli puolenyön ennen kuin nukkumaan ehtii..

6. mvuori

mvuori Well-Known Member

10 669
    132
    63
    Missäs ne koukussaolijoiden jalkapallokuvat ovat?

7. Ne on kans koukussa. Liian korkeella, ei näy tänne asti.

8. veetee

veetee Member

86
    2
    8
    Ja toiset (hullut) vielä maksavat siitä että saavat katsoa vierestä....

9. Piiiiiiiitkä....... ja perään!

10. Pyynöstä julkaisen huomenna yhden tältä päivältä:)