Vs: Kotisivujen päivitystä... Ainakin toi HomThe House... etc kantsii korjata heti. Firefoxil meni juntturaan, mut scriptien esto mulla päällä.
Vs: Kotisivujen päivitystä... Minulla on iskostunut mieleen sellainen käytäntö noissa vaihtuvissa kuvissa, että kuvavirta pysähtyy, kun hiirellä klikkaa kuvan keskeltä. Sen jälkeen yleensä pääsee seuraavaan tai edelliseen kuvaan, kuvan oikeaa tai vasenta laitaa klikkaamalla. En tiedä, kuinka yleinen käytäntö on. Sellainen on kuitenkin tullut usein vastaan ja toiminnetta tulee usein myös kokeiltua automaattisesti.
Vs: Kotisivujen päivitystä... Tai nuoli kuvan oikeaan ja vasempaan reunaan että pääsee eteen tai taakse. Ja pakko todeta hienoja kuvia.
Vs: Kotisivujen päivitystä... Kuvat ovat upeita. Sivuston navigointi ei toimi niinkuin "nykykäytäntö" antaisi olettaa. Esim. kun klikkaa kuvaa mitään ei tapahdu. Miten pääsee "takaisin".
Vs: Kotisivujen päivitystä... Todella upeita kuvia. Eikä mitään pönötyskuvia. Luontokuvauskin voi olla loppuun asti mietittyä fiilistelyä. Ilmeisesti jotain on muutettu, kun nyt ovat ne "nuolet" mukana. Ja mikä parasta, ne ovat aina samassa kohtaa ruutua. Ainakin mua risoo sivustot, joissa nuolien paikka vaihtuu kun rajauksen mukaan ties minne.