Vs: Tyhjä ... Pakko sanoa; runsaudessaan lähes pyörryttävä. katseelle tilaa pyöriä vaikka ympäri pihapiiriä. Isohko yläpeukku tälle
Vs: Tyhjä ... Erinomainen. Hieno syksyinen fiilis - tyhjä penkki, sävyt, kaikki kertovat omaa syksyistä tunnelmaansa. Ehkä paras näkemistäni kuvistasi.
Vs: Tyhjä ... Kiva minustakin. Onkos tuo varjo alanurkissa vinjetointia vai oikeasti varjoa? Niin tai näin rajaa kuvaa mukavasti ja estää lehtien "valumisen" kuvasta pois.
Vs: Tyhjä ... Hei haloo! Sen teit selväksi että kuva ei miellytä sinua. Joku toinen pitää siitä ja viellä jaksaa perustella miksi. Sinä kyseenalaistat toisen mielipiteen kommentillasi.
Vs: Tyhjä ... Hetkinen! Minä en pidä kuvasta, ja sen perustelin. Kuvassa on liian paljon kaikkea, puu vasemmalla, talo taustalla, lehtiä ja ilmeinen pääkohde penkki, johon nimeäminen viitannee ymmärtääkseni. Kuva on mielestäni sekava, ja tämän myös perustelin eli syyn siihen, miksi en siitä pidä. Sinä puolestasi vastasit viittaamalla minun kuviani ironisoiden (koska niissä usein on tyttö + viimeisin postaukseni 'Loukattu'). En käsittääkseni ole loukannut kenenkään kuvasta pitävän mielipidettä (en ole heidän kommenttejaan kommentoinut) ja oman näkökantani olen perustellut. Ainoastaan kommentoin sinun kommenttiasi, jonka koen ironisena viittauksena omiin koskien suurta osaa omista postauksistani. T Jukka
Vs: Tyhjä ... Ensimmäisessä viestissäsi oli aika laihat perustelut kuvasta. Joku toinen piti kuvasta ja perusteli tosiiaan miksi, oli sinun seuraava postaus Täh? Eli revi siitä ja jos et ymmärrä mitä tarkoitan niin en voi auttaa tämän enempää. Tämä nyt oli tässä, kiitos kaikille kommenteista myös sinulle ja tuleville.
Vs: Tyhjä ... Syksyistä melankoliaa on oikein mukavasti aistittavissa. Lehtiin olisin kaivannut vähän lisää tekstuuria, mutta makuasia sanoi kissa kun jne.