Vs: Kippoi ja laatikoi +lisäkuva Sanokaa ny jotain ennen kuin Juke lisää kolmannenkin Ei vaan ihan tunnelmallista...
Vs: Kippoi ja laatikoi +lisäkuva Mulle jäi ekasta mieleen, että miksi tuo tuoli ja pahvilaatikko ovat kuvassa.
Vs: Kippoi ja laatikoi +lisäkuva Kun kuvasin ne olivat siinä. Meinasin jo siirtää mutta aattelin että olkoot, rikkomassa tuota posliini rivistöä. Olemme joskus vaimon kanssa keskustelleet että yhtään kippoa ja kuppia ei meille enään tarvitse ostaa. Se oli hiukan inside juttu johon toisenlaisella nimeämisellä olisi voinut viitata. No tästä aiheesta ei ole muita ruutuja....tai no ehkä hiukan ohi, sipulikuoripurkki.
Vs: Kippoi ja laatikoi +lisäkuva Näytti enemmän keskikoolta (se voigt. tai fuji), tosin skanneista on aina paha sanoa... Mitä filmiä tuo oli ja olikos sulla Plustekin kinoskanneri?
Vs: Kippoi ja laatikoi +lisäkuva No sepä tässä hiukan otti pattiin kun mulla ei ole kun 100asan filkkaa pakastin pullollaan. APX 100 oli toi filkka. Kehitys D76 1:3 normaaliagitointi. Skannaus Epsonin 3200 skannerilla. Se vetää 12 ruutua kerralla. Nopeinta skannausta mutta epätasaisinta jos ruutujen valotukset heittelee. Ja mulla tällä rullalla heitteli jukelinmoisesti. Pitäis laittaa se Plustek taas pitkästä aikaa tulille. Se jäi hyllylle kun se ei toiminnu Windows 7 koneessa ilman kikkailuja. Mutta olen tonne studioon vanhan XP koneen laittanut ihan vaan skannausta varten. Kaipa se kone kahta skanneriakin pyrörittäis, tai en ole varma. Epsoni on 4x5 kokoon asti. Ja kaksi kertaa kun skannaa saa myös 18x24 ruudun skannattua.