Sisäsiisti 40-kymppinen - siis parhaimman keski-iän kynnyksellä. Tunnettu terävistä kuvistaan ja kuiskauksenhiljaisesta toiminnastaan.
Vs: Kamera isolla KOOLLA Minä siis ! Toi kamera on ihan yhtä nättiki. Se on ihan oikeen näköinenki. Melkein voi koskettaa.
Vs: Kamera isolla KOOLLA Tiedätkö, mikä malli tämä on? Onko omasi? Voisitko postittaa kuvia, joita olet ottanut sillä? T Jukka P.S. Heli voisi taas postittaa itsestään kuvia? T Jukka
Vs: Kamera isolla KOOLLA Esa, Oletkos kokeillut omassasi optista paininlasia? Minulla on lasi omaan F:ääni mutta kokeilematta on (ymmärrettävästi) jäänyt. Tied. Kerkko.
Vs: Kamera isolla KOOLLA On ihan oma. Model K7F2, January 1966 - December 1966, with Planar lens, flat glass provision and 12/24 frame counter. 2,8F-2.455.000 - 2.8F-2.479.999 (Lähde: http://www.rolleiclub.com/cameras/tlr/info/allTLR4.shtml ) Oheisena muutama jo aikaisemmin tuttu värikuva. Laitan MV-kuvia myöhemmin, kun olen kahlannut CD-levyjä läpi. PS. Liity tänne: ( Rolleiclub Home Page ~ Rolleiclub; ) Löydät paljon kiinnostavaa tietoa Rolleista
Vs: Kamera isolla KOOLLA Hei, Näyttäkö teidän selaimet / ruudut kuvat neliöinä sellaisenaan ilman siirtoa sivuttaissuunnassa, vai onko 700 pikselin leveys liikaa ?
Vs: Kamera isolla KOOLLA Hyvin näkyy tuolla leveydellä kokonaan. Minuun tehoaa tuo viimeinen jollain käsittämättömällä tavalla... ehkä se on tällaiselle reppanalle (elävästä elostani) niin tuttu kuvakulma. Silmälasi ja mutkatankokuva myös kovin ihania. Aloin halajamaan tuollaista kaunista kameraa.
Vs: Kamera isolla KOOLLA Kaksi ensimäistä tulkitsevat erinomaisesti tuota suurta taitoa vaativaa ja valitettavan vähälle jäänyttä arkkitehtuurin tyylilajia 60-luvulta.
Vs: Kamera isolla KOOLLA Hyvin näkyy täälläkin 12" Powerbookilla. Kerrassaan upeita kuvia! Onko kenties Tapiolan kirkko? Olen käynyt leikkikoulua kyseisessä rakennuksessa kun rakennus oli aivan uusi. Kyllä se betonikin voi olla kaunista kun löytää oikeat kuvakulmat ja valitsee sopivat välineet niiden ikuistamiseksi! Nämä voisi olla suoraan jostain paremmasta arkkitehtuuri- tai valokuvauskirjasta.