Myyn Leica M3 -kameran ja Summicron 50mm f2 -objektiivin. Pakettiin kuuluu myös "IROOA" -vastavalosuoja, objektiivin alkuperäinen etutulppa, Leica-hihna sekä 6kpl itseladattavia messinkisiä IXMOO-filmikasetteja. Kamera on melko myöhäistä sarjaa, single stroke ja sarjanumero yli miljoonan. Rungossa on normaalia vuosien saatossa tullutta kulumaa, mutta tämä on hyvä käyttöyksilö. Mekaniikka toimii. Suljinajat toimivat riittävän oikein korvakuulolta ja verrattaessa toisen rungon kanssa. Etsin on siisti, yksi pieni pölyhippu tarkennusalueella. Joku minua edeltävä omistaja on vaihtanut vulkaniitin mustaan nahkaan (ks. kuvat). M-synkkapistokkeessa on suojatulppa ja X-synkassa adapteri normaalille PC-salamaliittimelle. Objektiivi on siistikuntoinen. Aukon valinta toimii sulavasti, samoin tarkennus. Tarkennuksen ääretönlukko toimii. Lasipinnat ovat siistit, ei sientä eikä huntua. Jossakin elementissä on ilmakupla, se näkyy kuvassakin. Objektiivi piirtää todella terävästi ja kauniisti. Vastavalosuojan etureunassa on maalikulumaa, mutta istuu objektiiviin kiinni napakasti ja ajaa asiansa kuten pitääkin. IXMOO-kasetit ovat niin hyväkuntoisia kuin käytetyt tällaiset voivat olla. Minulla oli näitä aiemmin paljon ja parhaat valikoituivat viimeisiksi. Paketin hinta on 1000 euroa. Toivoisin, ettei aikaani tuhlattaisi renkaanpotkimiseen tai tinkimiseen. Olen pohtinut pitkään myynkö tätä ensinkään kun pidän tuosta objektiivista niin paljon, mutta katsotaan saisiko tämä uuden hyvän kodin. En myy objektiivia erikseen, näitä ei voi toisistaan erottaa. Tavarat sijaitsevat Helsingin Ilmalassa, katsomaan pääsee. Ota yhteyttä yksityisviestillä, kiitos!