Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

MYYDÄÄN Konica, Mamiya, Olympus, PolypanF bulk ja 49 mm suotimia

Keskustelu osiossa 'Myydään' , aloittajana jesalonen, 1 Syyskuu 2013.

    Myytävänä:

    - Mamiya MSX 1000 ja Auto Mamiya-Sekor SX 55/1.8 -objektiivi, lähestulkoon mintissä kunnossa. No, on siellä pohjalevyssä sentään pari hiusnaarmua. Testattu filmillä toimivaksi, valotusmittarista tosin en saanut käytössäni olevilla paristoilla järkeviä lukemia. Mukana hihna, objektiivin etutulppa ja salamakengän suojuskin näyttää olevan paikallaan. Hp 45 40 €.

    - Konica Pop, sievä ja sininen. Maali vähän lähtenyt kulmista, muuten siisti. Alkuperäinen hihna ja pussukka. Hp 20 15 10 € heitin roskiin

    - 5 kpl 49 mm suotimia: merkitön punainen, Petri Y2 keltainen, Hoya Gradual color -puoliharmaa, Hama NDx2 ja Hoya Super Cir-Pl. Ei koteloita, mutta pakattu tuollaiseen Marumin 5 suotimen lompakkoon. Hp 5040 30 € pidän  itse

    Espoossa, niinkuin aina.

    EDIT: Lisää kamaa:

    - Olympus mju II, se shampanjanvärinen. Vähän skraaduja kotelossa, mutta optiikka ja tekniikka virheetön.Testattu filkalla toimivaksi. Hihna, pussukka ja manuaali. Hp 30 €.l

    - Professional Polypan F 35 mm -bulkkirulla (90 m), ilmeisesti exp 12-2014. Tuli yhdessä kaupassa mutta ei taida olla minua varten, nopeaa pitää filmin olla. Hp 30 €.
     

    Liitetyt tiedostot:

  1. Vs: Konica, Mamiya, Olympus, PolypanF bulk ja 49 mm suotimia

    Kamaa lisätty ja hintoja samalla vähän tarkistettu. Saahan sitä tarjotakin.
     
  2. Vs: Konica, Mamiya, Olympus, PolypanF bulk ja 49 mm suotimia

    Kerta vielä,
     
  3. Vs: Konica, Mamiya, Olympus, PolypanF bulk ja 49 mm suotimia

    Mamiya ja Pölypän myyty, Konican heitin roskiin ja filsut pidän itse. Eli myy2 löytyisi vielä.

    EDIT. Myy myydään muualla.